Pjuskesnusken Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Dere med smågutter, hva har dere av uteleker, som de digger å holde på med? Vi har ingenting, kun en trampoline, men den vil han ikke være på noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hva med å ta ungen med på lekebutikkn selv for å finne noe? Han er jo 4år og kan fint velge ut noe han vil leke med selv......
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Her er sparkesykkelen populær om dagen, men også vanlig sykkel, gatekritt, sandkassen og div leker i den, såpebobler, rakerive og feiekost, traktor med henger, fotball osv
Pjuskesnusken Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2012 Joda, kan ta han med på lekebutikken. Men greit å se litt hva andre har så jeg kan styre han bittelitt ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Fotball, leketelt og sparkesykkel. Da trengs ikke mer. Ellers er alt som har med vann og jord eller sand morsomt. Helst sammen.
Tidsbadekaret Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Her går det i sykkel, sparkesykkel, pinner er populære(ikke noe å kjøpe da), fotball er gøy i blant, vann er kult i form av hageslage, vanngevær, bøtter, vannvallonger, kritt kan være stas.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Min digger å grave i lekekassen vi har ute, og finne frem biler, båter etc. Kan holde på lenge med det på egenhånd. Han liker også sparkesykkelen sin. Og en sånn vannrenne med båter i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå