Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hva har dere i snopeposen? Har kjøpt inn dumle kjærlighet, mamba og gump drops esker. Tenkte å legge en av hver i snope posene. Holder det? Er 5 åringer.
kroi Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kjøpte dumle, moamba eller hva det heter, fox og noe søte sjokoladebamser og sommerfugler fra nille. Ingen klagde. Tror det var 6 ting i posen, og alle fikk likt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Har ikke snopposer. De får nok godis i selve selskapet. Synes det er en tullete ting, som dessverre har blitt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor? Jo, forde jeg trodde det var vanlig. Barnet mitt har fått snopepose i alle barne selskapene det har vært i hittil. Vi har aldri hatt barneselskap før, blir første gang. HI
Mimmi84 Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 jeg er veldig måteholden på godt, men tror jeg kommer til å se ann hvordan det er i andre bursdager når den tid kommer. Foreløpig er guttungen bare 2 1/2. Men, om jeg skulle kommet med et forslag, ikke nødvendigvis alle tingene på en gang: rosineske, klementin, tørket mango (kjempe godt!!) en liten sjokolade, kanskje no klistremerker/såpebobler/sprettball, eller andre små morsomme ting. tror nok en morsom leke kan veie opp mot godteriet.
Fru Grønn Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Er imot at barna får med seg godteposer. Lar de heller få godis på bordet underveis i selskapet... Skal de først få pose ; såpebobler, hårspenner el annet smådill til jenter, ballonger, småpakker m fargeblyanter, klinkekuler etc???
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Jeg skjønte et år at jeg tydeligvis var den "eneste" mora som ikke ga ut godteposer i barneselskap. Da bursdagen var nesten over kom en unge og spurte hvor det ble av godteposen....... "HøH?? Godteposen? Mennehh... Det står jo både potetgull, seigmenn og non-stop på bordet, jo... " stotret jeg (Alle ungene hadde forsynt seg godt av godisen så det var ikke det at hun ikke hadde fått med seg at det sto på bordet heller). "Alle får godteposer i bursdager assa"... svarte hun... Tror jeg så ut som et stort spørsmålstegn.. hehe.. Men jeg har fortsatt ikke begynt med godteposer, bursdagene er gjerne på lørdager, så lørdagsgodtet får foreldrene selv stå for. Jeg propper dem bare fulle av snop når de er i selskapet
Mamma i vinden Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Her fikk alle sprekke hver sin ballong med en fruktkaramell, og så fikk de pose med tre sjokolademynter, slikkepinne og en minufigur-legopose. :-) Hadde liggende et lass slike legoposer etter opphørssalg i en lekebutikk. De var strålende fornøyde - jenter som gutter. 6-årsdag. Her hører det nok til med godtepose. Ser ikke problemet. Heller det enn store skåler på bordet! Posen får de rett før hentetid. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Godteposer, en ny ting?? Det har vel vært godteposer i bursdager i mange mange år. Det er vel heller nå de siste årene at det hr blitt en uting. Er det virkelig bedre å sette frem godiset? Så de kan spise så mye de vil? Syns det hørtes ut som en fin blanding i godteposen HI! Trenger jo ikke være så mye, men jeg syns en liten godtepose hører med Jeg ser virkelig ikke problemet med godteposer i en barnebursdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå