Gå til innhold

Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første date, han avlyser en time før vi skal møtes. Sier at han nettopp har kommet hjem fra jobb og er helt skutt og har skikkelig hodepine.

Han sier at han virkelig hadde lyst til å møte meg, og foreslår at vi møtes en tur i morgen på dagen. Jeg sier at jeg ikke kan (selv om det ikke er sant fordi jeg synes egentlig at det blir litt rart med første date over en kaffe kl. 10...ikke det samme som ute om kvelden). Sier jeg skal til byen med en venninne. Han sier at han også skal til byen....om det skulle være av interesse.

Jeg sier at jeg skal i en annen by hvor min venninne bor. Han sier ok, ha en trivelig tur.

Nå tenker jeg følgende: enten løy han om i kveld fordi han hadde noe annet fore. Eller så var det sant og han hadde lyst til å møte meg, men var virkelig ikke bra.

Burde jeg skrive i morgen tidlig og si at min venninne ikke kunne og at jeg kunne treffe han likevel. Eller burde jeg foreslå i morgen kveld i stedet og se hva han sier?

Eller burde jeg la det være og se om han tar videre kontakt.

AAAArrgh....jeg hater dating og usikkerhet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he ikke lett det der;-) men jeg tenker at ballen ligger hos deg nå og at du må finne nytt tidspunkt.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde han ikke vært interessert hadde han bare avlyst med et løfte om "vi får ta det igjen snart" Bare latt avtalen henge i lufta.. Men han ber deg kun vente noen timer, så her syns jeg det var du som overreagerte.

kan du ikke bare sende han en melding, si at du har avlyst møtet med venninna di fordi du ønsket og treffe ham? jeg har aldri vært fan av "hard to get", liker du han og er nygjerrig på hvem han er, la han få vite det. Spill med åpne kort. Da slipper det å oppstå mye frustrasjon :)

Skrevet

For å si det sånn, jeg ville nå heller møtt en ukjent mann for første gang over en kaffe kl 10 en lørdag, enn på by'n en sen kveld...

Skrevet

Min mann (les mann) gjorde det samme. Han hadde plutselig fått diare han så han kunne ikke møte meg. haha tenkte jeg, for en dårlig unnskyldning. Uken etterpå møttes vi, selv om jeg egentlig tenkte å gi f*** i hele løgnere og svikeren (han var det i mine øyne da).. vi fant tonen og har vært sammen siden. Jeg spurte han om dette i ettertid å han sa at han faktisk lå hjemme å var syk... hehe

Gi han 1 sjangs til:) ødelegger han den også så gir du f** i han:)

Skrevet

HI

Merker at jeg er godt ødelagt etter mange år med en manipulerende mann som småløy om ting fra dag 1. Visste aldri egentlig hva som var sant eller ikke til slutt.

Jeg får ta å se i morgen tidlig, føler meg egentlig litt slem som løy selv...men jeg er blitt ganske herda med årene og venter egentlig at folk lyver til meg. Æsj....hater at jeg er sånn, men jeg kan ikke noe for det, klarer ikke å se for meg at menn er Ærlige og tror alltid det ligger noe annet bak.

Jeg får sende en mld i morgen tidlig om jeg orker....blir sliten av dette datingtullet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...