Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan null om krekar. Hvem er han og han fremstår som en "vanlig" mann som folk er redd.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Han er en internasjonal terrorist som er nektet inngang i diverse land rundt om i verden. Han truer seg til å bli i Norge ved å true med terrorhandlinger om vi sender ham ut. Og nei, han er langt derifra en "vanlig" mann. Sender vi han ut, kan vi forvente en ny 22.juli!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Han er en internasjonal terrorist som er nektet inngang i diverse land rundt om i verden. Han truer seg til å bli i Norge ved å true med terrorhandlinger om vi sender ham ut. Og nei, han er langt derifra en "vanlig" mann. Sender vi han ut, kan vi forvente en ny 22.juli! Det siste der er feil. Krekar får ikke bli i Norge pga han truer med terrorhandling hvis han blir sendt ut. Han blir ikke sendt tilbake til Irak for da risikerer han dødsstraff, og norske regler sier at man ikke kan sende en person tilbake til hjemlandet si hvis han risikerer dødsstraff.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Han er en internasjonal terrorist som er nektet inngang i diverse land rundt om i verden. Han truer seg til å bli i Norge ved å true med terrorhandlinger om vi sender ham ut. Og nei, han er langt derifra en "vanlig" mann. Sender vi han ut, kan vi forvente en ny 22.juli! Det siste der er feil. Krekar får ikke bli i Norge pga han truer med terrorhandling hvis han blir sendt ut. Han blir ikke sendt tilbake til Irak for da risikerer han dødsstraff, og norske regler sier at man ikke kan sende en person tilbake til hjemlandet si hvis han risikerer dødsstraff. Jeg datet en gang en jurist i UD. Og tro meg, det er ikke KUN fordi han risikerer dødsstraff at han får bli. Norske myndigheter tør ikke sende han ut i frykt for hevn. Hilsen #2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Har han folk som står klare da eller? HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Nja, jeg vet ikke hvor mye støtte han egentlig har, bortsett fra hos et knippe gærne terrorister. Feks har jeg en kompis- kurder- som er fra samme region i Irak som godeste Krekar, og han sier at de fleste der nede hater ham, og ville tatt livet av ham om han kom tilbake. Dessuten finnes det flere irakere her i landet som har prøvd og prøver å få has på ham- det er bla. derfor han sjeldent beveger seg utendørs uten noen som passer på ham.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Ja nettop, og derfor er truslene hans TOMME. Mener jeg. Han bare skremmer og vi tror på han. HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 her tror jeg ikke vi skal mene noen ting.er ikke lurt å diskutere han i det hele tatt... han har mye mere makt enn vi noen gang vil tro.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Ja nettop, og derfor er truslene hans TOMME. Mener jeg. Han bare skremmer og vi tror på han. HI Men tør vi gamble på at det er tomme trusler?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #12 Skrevet 31. mars 2012 Og han har flere tillhengere enn vi aner. En helt vanlig ung gutt på jobben min (jeg jobber på skole) Mener at vi snart på må la Krekar få være i fred. At vi har gjort han til syndebukk og at alle beskyldningen også terroer er feil-
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 Norge får jo uansett ikke sendt han ut igjen, da våre lovet tilsier at vi ikke kan gjøre det, siden han risikerer dødsstraff i hjemlandet sitt. Hvor mange tilhengere han har vat vi jo virkerlig ikke, og hvem har sagt det kun er i sitt hjem distrikt han kan ha tilhengere? Teroristenes "overhode" pleier jo ikke å være en "guds gave" i egene regioner, men har derimot flere tilhengere rundt om ellers.
Musemorbr / Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 Jeg tenker at det må være ikke nok om han har en eneste tilhenger som har planer om å virkeliggjøre det som han har truet med/ oppmuntret til. Har ikke 22/7 lært oss noe om å ikke undervurdere en enkel manns trusler?
Musemorbr / Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Det snek seg inn et ikke der, men dere forstår vel likevel. Mobil...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 Nja, jeg vet ikke hvor mye støtte han egentlig har, bortsett fra hos et knippe gærne terrorister. Feks har jeg en kompis- kurder- som er fra samme region i Irak som godeste Krekar, og han sier at de fleste der nede hater ham, og ville tatt livet av ham om han kom tilbake. Dessuten finnes det flere irakere her i landet som har prøvd og prøver å få has på ham- det er bla. derfor han sjeldent beveger seg utendørs uten noen som passer på ham. Jeg kjenner også folk fra samme omeråde som han og de er også skepitiske til denne mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå