Gå til innhold

Trenger tips til hva jeg kan kjøpe i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

til oldemor til barna våre. Noen som kan komme med gode ideer blir jeg veldig takknemlig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at hun har alt og litt til av det meste innen nips og bilder. Ville kanskje gitt henne en kurv med god drikke (vin, eplemos osv) gode sjokolader, gode kremer osv. Ting du vet hun liker.

Eller oppgradert noe av det gamle kjøkkenutstyret osm hun ikke tenker over. Feks gmmel ødelagt stekepanne, kaffetrakter osv..

Skrevet

Det kommer jo ann på hva hun har av interesser. Fikk tips til å gi bort tomatplanter og andre slike ting til oldefaren til mine barn (meg og far er ikke sammen, men det er med meg ungene vil kjøpe gave til oldefaren på farssiden) Så her dyrker vi tomater i forskjellige slag, for å være klare til å gi bort i fine potter om en liten stund. Men de har mye forskjellig i butikkene om dagen.

Mye fine blomster og annet til å ha ute og inne om dagen. Min mormor får nesten alltid plastikkblomter til sine bursdager, hun bor på sykehjem og der kan hun ikke ha ekte blomster. Men nye plastikkblomster vil hun ha, koselig å bytte ut.

Bøker eller blader.

Kurv med god mat og snop.

God drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...