Gå til innhold

Hvor mye mer handler dere for i påsken? (mat og godteri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom europris i dag, og handlet litt veeeel mye smågodt..kommer sikker ikke til å spise opp alt en gang..handlet 1.4 kg smågodt til 99 kr...haha..

Og det var tydeligvis andre i køen som hamstret inn også, kunne tro det ble krig:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet for godt over 1000 kr i dag, mat og snop. Men det er for helga pluss litt basisvarer da, til uka må vi handle igjen og da blir det middager osv til helligdagene.

Vi er ganske mange da, 6 i familien og får besøk av søsteren min med familie så da bli det i tillegg 5 gjester. Må regne med at tusenlappene flyr da ;)

Skrevet

Bruker ikke noe ekstra på mat, heller litt mindre enn normalt da vi spiser borte noen dager, men vi bruker 300,- ekstra på påskegodt. Nammm. Vi bruker også ca 150,- ekstra på lys og servieter og 400,- ekstra på blomster.

Skrevet

Handlet for 1200,- i dag, vi er en stor og en liten, men da var det også endel hverdagsvarer som dopapir, bleier, mel, gjær, shampoo ol. Fikk kjøpt det vi trenger til påske og regner med at eneste som må fylles på er kanskje litt mer melk til uka

Skrevet

0 kr. Vi feirer ikke påske, så kjøper ikke inn noe ekstra heller. Ungene får dobbelt opp med påskeegg siden begge besteforeldreparene gir dette, så om noe bruker vi mindre penger enn vanlig på snop i påsken ;)

Skrevet

Huff altså ja jeg har handlet inn til påsken 3 ganger nå så håper det snart holder. Var tom for masse vanlig mat også nå i uka, og siden jeg ikke har orket å komme meg ut har jeg handlet igjen idag. Må nok handle litt mer til påskeegga på mandag eller tirsdag :)

Det blir litt ekstra når vi er vant med et par skiver hver i matpakken, og nå skal vi spise alle måltidene hjemme tom neste tirsdag (pga planleggingsdag) og da er det kanskje heller ikke "tørt" brød med kjipt pålegg heller som blir satt på bordet :P

Ja til kos haha :D

Skrevet

Blir vel 1500-2000kr i påsken. Vi får besøk alle dagene, og blir 5 voksne og 1barn.

Skrevet

Handlet for 2300kr i dag, og det er for en hel mnd, alt utenom kjøtt, alkohol og røyk. Det kjøper vi i sverige i morgen for ca 2500kr.

Det er dette vi pleier å gjøre hver mnd. Vi feirer ikke påske, men blir kanskje påskeegg på barna. Mormor gir ihvertfall påskeegg til hver av barna hvert år. Så de trenger ikke dobbelt opp. Dessuten pleier vi også å kjøpe godteri i sverige 1 pose til hver. Kvart full.

Skrevet

Jasså ja, andre også som handler litt snop allefall, godt å høre, føler meg mindre alene da:P

Vi har handler mindre mat enn vanlig da, skal bort fra fre-man. Men går en del i brus og snop, og litt påskepynt etc:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...