Studine mevik Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Det er favorittordet til vår lille turbo på snart 3år. Det er selvfølgelig kjempefestlig å høre på han rundt middagsbordet. Jeg elsker denne fasen
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Kjempeord! Det bør jo absolutt fram i enhver sammenheng. Jeg forelska meg i et ord her for et par uker siden, da Bertine Zetlitz fortalte om sin datter som hadde med hjem fra bhg (mener jeg å huske) begrepet "rompeforskrekkelse" - når man ser opp og da ser ei rompe (bar) mye nærmere enn godt er. Tenker ofte på det i garderober...
Studine mevik Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2012 Det beste er egentlig måten han sier det på. Han sier det veldig tydelig og med litt ekstra trykk på klump på slutten
Anne-B. Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Det er favorittordet til vår lille turbo på snart 3år. Det er selvfølgelig kjempefestlig å høre på han rundt middagsbordet. Jeg elsker denne fasen Bæsjeræv var en slager her en tid tilbake siden.
Rosepus™ Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Det er favorittordet til vår lille turbo på snart 3år. Det er selvfølgelig kjempefestlig å høre på han rundt middagsbordet. Jeg elsker denne fasen Bæsjeræv var en slager her en tid tilbake siden. Hehe, husker jeg brukte uttrykket tisskråka, når jeg var liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå