Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Lang historie kort: Moren min er gal. Rett og slett farlig! Hun har fått besøks forbud fra politiet. Min eks har lovet at han skal holde sønnen vår langt unna henne. Så oppdaget jeg nylig at han har henne på facebook. Jeg spør om han kan slette henne derfra og det nekter han!? Hvorfor skulle han ha nektet det om de ikke har kontakt? Han sier at hun kontakter han, men han svarer aldri tilbake igjen. Slett henne da sier jeg, om dere ikke har noe kontakt uansett. Men han NEKTER. Nei jeg bestemmer ikke hvem han har på facebook. Men jeg føler at noe skurrer når han absolutt Må ha henne der.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Har ikke noe med hva han gjør, men jeg har noe med at jeg blir bekymret om han har min lille sønn oppi ett menneske som er farlig!
FrkKværner Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 JEG syntes du er urimelig. Dette er din x kjæreste, du kan ikke bestemme hvem han skal ha på facebook, uansett om det er din mor. Jeg gidder ikke spekulere i hvorfor han har henne der, men det er hans valg. Kan jo være at de snakker litt sammen, det får du ikke gjort noe med uansett. At du kan mislike det, absolutt. Det hadde jeg gjort også. Din x er voksen å gjør som han vil. Hadde jeg vært din x hadde jeg blitt forbanna om du hadde prøvd å bestemme over meg ETTER ett brudd....
FrkKværner Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Din x kjenner sikkert til at din mor er farlig, siden dere sikkert har hatt ett forhold?. Regner med din x er mer oppegående enn att han utsetter barnet ditt for noe som er farlig, din mor! ? Du kan jo bare fortsette å fortelle din x hvorfor barnet ikke bør se din mor osv, men dette med facebook ville jeg bare lagt dødt..
EinFrosk Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 JEG syntes du er urimelig. Dette er din x kjæreste, du kan ikke bestemme hvem han skal ha på facebook, uansett om det er din mor. Jeg gidder ikke spekulere i hvorfor han har henne der, men det er hans valg. Kan jo være at de snakker litt sammen, det får du ikke gjort noe med uansett. At du kan mislike det, absolutt. Det hadde jeg gjort også. Din x er voksen å gjør som han vil. Hadde jeg vært din x hadde jeg blitt forbanna om du hadde prøvd å bestemme over meg ETTER ett brudd.... Du tror ikke at det kan være et felles barn opp i dette som HI er opptatt av at IKKE skal ha kontakt med en sinnsforvirret mor? Det synes jeg faktisk at hun har rett til å legge seg opp i, jeg synes også at eksen burde respektere det.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 JEG syntes du er urimelig. Dette er din x kjæreste, du kan ikke bestemme hvem han skal ha på facebook, uansett om det er din mor. Jeg gidder ikke spekulere i hvorfor han har henne der, men det er hans valg. Kan jo være at de snakker litt sammen, det får du ikke gjort noe med uansett. At du kan mislike det, absolutt. Det hadde jeg gjort også. Din x er voksen å gjør som han vil. Hadde jeg vært din x hadde jeg blitt forbanna om du hadde prøvd å bestemme over meg ETTER ett brudd.... Så må man huske på at det er barn med i bildet også da. Hadde gitt blaffen i om han har kontakt med henne, men da skulle jeg da også hatt 100% sikkerhet i at ungen ikke har kontakt også. Siden HI som mor ikke vil at hennes mor skal ha kontakt med hennes sønn, så bør det jo tas til rette, ikke for å "kontrolere" eksen, men da må det også være sikkert at sønnen hennes ikke er involvert i denne kontakten.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Jeg driter jo i om han prater med henne. Det jeg er redd for er at han lar de to ha kontakt. Han oppdaterer jo hvor de er og hva de gjør og jeg er redd for at hun skal dukke opp der og gjøre ett eller annet. Hun er også ekstremt kontrollerende og overbevisende. Hun har prøvd og bestikke andre med penger for og se min sønn. Hun meldte meg til barnevernet i fjor og jeg viste barnevernet ett par mailer og de sa at jeg burde holde min sønn LANGT unna henne. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han absolutt Må ha hun der om de ikke har noe kontakt. Og når jeg da spør om han kan slette hun fordi jeg er bekymret så nekter han.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Hun har også en "privat etterforsker" på meg. Hun vet alt jeg gjør og hvor jeg er til enhver tid. Hun er syk.. Jeg vil bare ha hun bort
Hønemor30 Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Syns eksen din høres usympatisk ut, om det er som du sier her. Men jeg har ingen gode råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå