Gå til innhold

Noen som skjønner hva dette betyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi vi mangler opplysninger, har vi ikke skrevet ut forelopige skatteberegning. Dersom du krever 10% standardfradrag (maks kr 40 000) i stedet för fradrag för faktiske kostnader, må du melde fra till skatteetaten om dette.

En venninne av min venninne som fikk dette, å vil tro det sto på selvangivelsen.

Hun har jobbet i norge i fjord,men er fra Sverige å nå jobber hun ikke,hvist det har noe å si da:P

Hun vet ikke hva de mener, det vet ikke jeg heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med likningskontoret om det er noe dere lurer på, de skal kunne hjelpe dere med dette!

Skrevet

Jeg ville hørt med ligningskontoret, men det er slik at ligningen skal, med de opplysninger som skattedirektoratet sitter med, være utregnet på en slik måte at det er den mest gunstige. Så hvis det er mest gunstig med 10% eller maks 40 000kr fradrag i stedet for det ordinære minstefradraget så skal det være det skatteetaten tar som utgangspunkt.

Alle snakker om å lure til seg ekstra penger ved å legge til opplysninger, men det er ikke å lure til seg penger når man retter i selvangivelsen slik at de blir korrekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...