seigdamererbest Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 for i dag fikk jeg hjelp i huset! Vi har 2 barn hvor det ene har spesielle behov, jeg har ingen familie her vi bor og mannen sin familie er ikke spesielt hjelpsomme. Men i dag skulle svigermor komme og hjelpe til etter mannen har spurt lenge. Etter vi hadde drukket litt kaffe og hatt en matbil spurte hun hva jeg ville hun skulle gjöre og jeg nevnte en del ting. "Ja, eller...." (dette er standarfrasen til svigermor når hun spör, men hun allerede har bestemt hva hun vil) "..jeg kan pusse sölv". Så hun pusset sölvet mitt, det er alt i alt en liten mugge til melk og en skål til sukkerbiter. Er det rart jeg virkelig föler jeg har fått ladet batteriet?
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Fantastisk En annen gang hadde jeg heller leid inn en tenåring til å ta rundvask og vinduspuss, da slipper du ihvertfall forventningene om hjelp og så ikke få noe. Jeg kan forresten komme og hjelpe deg litt jeg! Jeg kan sortere trådsnellene dine eller rense kaffetrakteren
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan komme og sortere klutene og haandklaerne dine etter farge og stoerrelse! Huff, svigermoren din er nok en pussig en ja. Ville lagt soelvet i en tett pose og sagt "da trenger vi ikke aa pusse det foer om 10 aar igjen". Kanskje det hadde faatt henne til aa forstaa hvor meningsloes bidraget var?
NormaJean Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan myke opp sofaputene dine hvis du vil, god hjelp det? Jeg gjør det ved å legge meg godt til rette på dem. veldig effektivt
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Neste gang hun foreslår å pusse sølv kan du fortelle henne at det går ikke for det måtte du selge for å få råd til vaskehjelp for å få litt avlastning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå