Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Har fått barnehageplass på Kleppestø, men jeg er usikker på om jeg takker ja eller nei. Erfaring?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Nei. Ring barnehagen, be om å få komme på besøk. Still mange spørsmål. Hvor mange barn pr. voksen? (anbefalt 3 barn under 3 på 11 voksen) hvor mange pedagoger (1pr 9 under 3år) åpningstid(husk at ved lengre åpningstid er det flere barn pr.voksen) spørr ettervedtekter osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå