Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Mannen min og jeg er inne i en liten diskusjon. Vi har en MB swift i fargen svart og rødt i setet og i kalesjen. Han mener det er dumt å kjøpe en pose i fargen mørkeblå. Jeg tenkte på brukt jeg da og da er det ikke alltid man får tak i det man ønsker sånn.
Kanutten83 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hadde ikke brydd meg, alle fargene passer jo sammen:) Hvis det er sånn at mannen på død og liv må ha det til å matche totalt, så hadde jeg bedt ham om å kjøpe posen selv;)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Dette med at farger skal steme 100% osv gir jeg nok noe blaffen i jeg gitt. Her kjøper vi det vi ønsker for barnet, og etter pris/kvalitet. Heldigvis er samboeren min lik der
Gjest Miryks Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 ...like nøye som jeg er med at ungenes klær skal matche.
Serepta Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Imponert over at det finnes menn som er sånn. Men er stikk motsatt. Men til en svart og rød vogn hadde jeg nok sett etter en svart vognpose. Det Må jo finnes brukt også. Veldig vanlig farge.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 jo fant en, men dama skal på død og liv selge vogn og pose og alt samlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå