Gå til innhold

Kate Gosselin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at gubben gikk fra henne. Hun er jo så sur og stressa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke sett så mye på den serien, men synes ikke hun virker så veldig sur og stresset egentlig med tanke på livssituasjonen. Hvor sprudlende ville du vært med 8 barn tror du?

Skrevet

Hvorfor uttaler du deg når du såvidt har sett serien?

Hun er sur og stressa og ekstremt kontrollerende.

Skrevet

Du anonym; kjenner DU Kate?!

Skrevet

Synes hun av og til var litt streng med Jon, men det virker som hun også har en god sans for humor, og hun blir jo ikke sur for ingenting. Jon fremstod som litt lat synes jeg, og han fremstår hvertfall som en tragisk mann nå med diamanter i ørene og unge kjærester.

Skrevet

Hvorfor uttaler du deg når du såvidt har sett serien?

Hun er sur og stressa og ekstremt kontrollerende.

Jeg så en del episoder (15-20 stykk kanskje?) for et par år siden når jeg var hjemme med baby og ammet "halve dagen", så har sett litt mer en så vidt.

Det jeg lurer på er hva som får deg til å poste ett innlegg som dette? Føler du deg bedre når du snakker dritt om en som tross alt ganske bra takler å ha 8 såpass jevnaldrende barn? Ville programmet vært bedre dersom hun spilte smilende og blid hele tiden? Jeg synes hun virker ærlig og rett fram, hun sa selv i en episode at det er lite vits med serien dersom de bare skal vise de gode sidene hele tiden.

Og jeg gjentar. Tror du virkelig at med 8 barn så vil du overleve hverdagen uten å være litt kontrollfrak? Jeg har "bare" 4 barn, og de er mye mer spredt i alder. Jeg er ikke kontrollfreak av personlighet, men jeg har jammen måtte lære meg å bli det litt likevel for at hverdagene skal gli noenlunde. Og jeg vedder på at 99,9% av alle mødre er sure og kjeftete av og til ;)

Skrevet

Skinnhelligheten lenge leve!

Synes hun er slem mot ungene sine i mange episoder.

HI

Skrevet

Skinnhelligheten lenge leve!

Synes hun er slem mot ungene sine i mange episoder.

HI

Hvordan er noen av svarene skinnhellige? Og hvordan er hun slem?

Skrevet

Nå har ikke jeg sett en eneste episode, MEN kan på generellt grunnlag si at jeg nok også hadde vært både sur og stressa om jeg hadde hatt åttlinger.

Skrevet

Jeg liker henne godt. Og Det finner strengere damer enn det der:)

Skrevet

Jeg liker Kate Gosselin. Hun er aldeles ikke slem med ungene sine. Jeg er imponert over hvor flink hun er med barna. Hvor mye kontroll hun har. Og jeg synes Jon var slapp og ukjærlig.

Jeg har sett absolutt alle episodene og en del av de nye.

Hva ville du gjort om du hadde 8 unger?? Med tanke på Mady som sutrer og småttisene som er så forskjellige alle sammen?

Skrevet

Jeg har sett ALLE episodene, også de etter hun ble skilt:P Har også sett en del intervju av både han og henne...

Tror ikke det forholdet hadde vart uansett, da hun er ganske så kontrollerende og han er litt for avslappet..8 barn eller 2 barn...tipper det hadde skjedd uansett.

Synes egentlig Jon fremsto som en god og flink far i programmet, men det jeg har sett i etterkant av han har ikke vært så postivt...ung kjæreste, mye fest og ny "ung" stil...men han var jo bare 25 år når han fikk 8 barn , så kanskje han trengte å leve livet litt..ikke vet jeg...

Kate var normal før, nå er hun jo blitt plastic fantastic...helt enormt...hun har virkelig forandret seg...ikke til det bedre!!

Men synes hun er en god mor, jeg blir stresset av 2 barn, tenke å ha 8 barn, der de fleste av dem var veldig aktive!! grøss...

Skrevet

Jeg er såååå glad for at vi ikke har flere enn 3!! Fytti..

Skrevet

Det var vel hun som brøt med han da han var utro.

Syns han var en latsabb og udugelig mann. Hun matte ha stålkontroll på alt siden han ikke hadde kontroll på noe.

Ellers kunne hun vart litt greiere mot venner som hjelper henne.

Skrevet

Jeg har sett de fleste episodene, og ja, hun tar litt av innimellom. Men, i ettertid har hun også innrømt dette. Hun sier jo at det er flere episoder hun er flau over og ville gjort annerledes. Jeg syns heller ikke alle "utbruddene" hennes er like herlige. Men, hun er dønn ærlig. Hun prøver ikke å sette opp en perfekt fasade. Hun viser det livet de lever på godt og vondt. Og når det er sagt, så er det ikke alle utbruddene mine jeg er veldig stolt over heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...