Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Er i uke 24, og har gått opp 4,5 kilo sist sjekk... Målte igjen i dag og da viser det at jeg har gått opp kun 3 kilo. (Så må jo ha gått ned 1,5 kilo!) Skal sies at jeg ikke er tynn da, er noen og 90 kilo.. Vanlig at man går ned? Spiser som vanlig og har det helt likt som ellers... Ikke redd for noe nå, siden jeg vet at babyen får det hun trenger likevel, siden jeg har litt på lager Men dette er uvant, sist svangerskap gikk jeg opp 25 kilo... Nå er jeg over halvveis og bare gått opp 3 kilo.. og babyen skal jo veie ca 500 g nå...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 ikke noe problem. babyen tar den næringen den trenger fra kroppen din.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Babyen får det den trenger og når du i tillegg har litt ekstra, så er det ikke noe farlig. Jeg gikk opp 20+ med mine to første, med sistemann gikk jeg opp 13 kg. Da jeg var like langt som deg hadde jeg gått opp ca 2 kg. Hadde litt ekstra selv, og var strålende fornøyd. Etter fødsel veide jeg det samme som utgangspunktet og har gått ned 10 kg siden det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå