mamma`n til 3 gutter Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Noen som har vært begge steder, eller har noen anbefalinger!! Gjerne et sånn resort/village hotell der det er aktiviteter for barna!!
Frankie12 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Egypt er ganske urolig nå, det blir nok tryggere med Tyrkia. Men hvis du bestemmer deg for Egypt, velg gjerne et av Rotana hoteller, de er virkelig fine!
M+M+baby2012 Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 EGYPT Masse og oppleve bare ved og ha slappe av ferie. snorkling og cameler. masse og oppleve for barna. Sharm el sheikh er best og veldig rent og pent. besøk "sharm el sheikh på norsk" på facebook. Vi skal dit i juni og blir der i 2 mnd.. Er trygt i sharm. er Kairo det er urolig
lille sprelle Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Egypt er en av verdens mest skitne land. Jeg hadde valgt tyrkia om det sto mellom de to
Interiorblogg Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Jeg og sønnen min har vært i Tyrkia 2 ganger, og har allerede bestilt tur til sommeren, vi reiser i juli. Det er til å anbefale. God service, gode shoppemuligheter, og masse for barna. Vi har vært i alanya, og skal tilbake dit. Det er mange skitne og lite fine hoteller der, som ser veldig fine ut på nettet. Men, Hacibey er helt nydelig, rent, pent, god mat, rene bassenger, sklie og barnebasseng. Det er ikke så langt til stranda, ikke til butikker, og du har kiosk rett nedenfor hotellet. Dette ligger også i en litt roligere del av byen, noe som er kjekt om du skal reise med barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå