Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hos Tv2 hjelper deg i går gikk Coop sine billigbleier av med seieren og skulle være like god som libero og pampers, men noen som har prøvd denne billigbleia ?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hva testet de da ? Kun oppsugingsevne, eller komfort også ? Vi prøvde et av billigmerkene til minsten, men de var jo så stive at han fikk gnagsår.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg likte de ikke. Men det var pga av hvordan de så ut. Er veldig fan av pampers pga at de er tynne. Likte ikke coop sine, men Rema 1000 sine billig bleier er overraskende ok.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Bruker Rema 1000 sine bleier vi og er kjempe fornøyd med de Har brukt både Libero og Pampers, men bruker nå kun Rema bleiene
Musemorbr / Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Rema har jo nettopp byttet ut landlord til eget rema1000 merke. De nye bleiene er helt fantastiske. Vi har nettopp brukt siste coop pakken, og skal ikke kjøpe fler av dem nå som vi har prøvd de nye fra rema. Tørrere, lettere og mykere. Og søtere, uten at det er viktig.
Mamma til tre gullunger Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Vi har prøvd pampers, libero og first price, men der er bare libero som funker. Pampers har jeg svært dårlig erfaring med i fht passform. De sklir jo ned og ungen våkner våt oppover ryggen. Har gitt de flere sjangser med begge ungene, men like skuffet hver gang. Har svært slanke unger, mulig det har noe å si. For jeg vet om de som er veldig fornøyd med pampers. First price brukte vi kun noen bleier fra pakka. Husker ikke hvorfor vi var så misfornøyd, men sikkert en grunn for at vi raskt kjøpte libero igjen:)
Elviras mamma Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Vi använder coop sine bleier och är supernöjda. De sitter bättre än libero och pampers, speciellt i midjan. Lillan har aldrig gett uttryck för att de skulle vara obekväma och vi har heller aldrig lagt merke till sår hud eller bleieexem. Vi använde landlord när lillan var lite mindre och de var också helt fina. Nu brukar vi kun pampers eller libero sine up'n go bleier.
mariabee Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Ja, er veldig glad i Coop sine bleier :) Pampers lekker på jenta vår, og er altfor myke. Rema sine minnet veldig om pampers synes jeg. Og libero sine fikk hun utslett av. Har absolutt ingenting å utsette på Coop sine bleier, og glad de dekker godt :)
Bondejenta Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 På barnehagen 'vår' er dei veeeeldig fornøgd med Coop sine bleier! Bruker mest libero, men vurderer no å bytte :-)
Gjest Miryks Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Vi (og ungen) er fornøyd med det meste utenom pampers.
uhhuhher Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Er stor fan av Coop-bleiene. De holder hele natta, og de er de eneste bleiene som ikke lukter noe. Pampers lukter et eller annet kjemisk, og Libero og Rema sine billigbleier, som jeg var veldig spent på, lukter rett og slett tiss etter en stund. Ja, Coop sine bleier er tykkere, men jeg er overbevist om at det er noe kun vi voksne tenker på. Ungen min bruker både tøybleier, Coop-bleier og tynne trusebleier fra Landlord, og han merker ikke forskjell.
♥Nemi♥ Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har brukt coop sine i over ett år, og er superfornøyd. Pampers og libero lakk som ei sil, og satt ikke bra på henne. Har også jobbet i barnehage, og der er de veldig fornøyd med coop sine. pampers sin får jo en ertepose soom dingler når barnet såvidt har tisset.
Tauriel Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Holder meg til libero jeg... Coop sine lekker her, hadde bæsj på klær og sengtøy hele tiden, og de er stive og ekle og blir digre når hun tisser i de så det virker som det blir ekkelt for henne. Pampers har jeg ikke turt og bruke pga lotion. Rema sine ble hun rød av i tillegg til at de var stive og fuktige. Her har jeg gitt opp billigbleiene og holder meg til libero
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 Rema 1000 sine bleier er helt fantastisk synes jeg=) Dumt de ikke har større str enn nr 5, så min datter bruker libero sine. Synes de er like god som rema sine=)
Mamma4livet Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Har prøvd Coop bleiene, men kun som nattbleier da de er litt store og tykke. De holdt han tørr gjennom natta, men det stinket kraftig urin i løpet av natta. Vet ikke hvorfor ikke da andre gjør det. Jeg ammer han 4-5 ganger hver natt. Vi bruker nå Pampers og Libero. Prøvde Pampers Up&Go på natta - det var de ikke beregnet til. Gutten var klissvåt.
vurdere1til Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 her bruker vi bare coop brukte pampers di første 6 mnd, men så bytta vi. er ikke plaget med lekasje eller sånn. å det at den er litt tykkere enn pampers ser ikke ut til å plage smån så vi blir å bruke coop sine men nr 2 og
White*Angel Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Vi har brukt coop bleiene isåfall fra hun var fire mnd, snart 8 mnd nå! Kjempefornøyd! Libero og pampers liker jeg ikke.
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. mars 2012 #19 Skrevet 30. mars 2012 Bruker kun pampers baby dry. Har prøvd veldig mye forskjellig, men ender alltid på den. Coop sin er stor, tykk og ekkel og det ble bare med den ene pakka.... Skal prøve rema1000 sin! Ble litt inspirert )
Studine mevik Skrevet 30. mars 2012 #20 Skrevet 30. mars 2012 Her går det i pampers til minstejenta på 4mnd, det er de som sitter best på henne. Hun er ganske kraftig med store valker. Synes billigbleiene blir klumpete på så små. Eldstemann bruker rema 1000 bleier. Han brukte first price en stund og før det gikk det bare i libero. Synes rema og libero er nokså like egentlig, men vi har hatt færre uhell med rema sine. First price bleiene er litt stivere enn rema og libero. Coop sine har vi ikke prøvd for vi handler ikke på coop sine butikker til vanlig
År og dag Skrevet 30. mars 2012 #21 Skrevet 30. mars 2012 Har ikke prøvd coop sine, men er veldig fornøyd med rema-bleiene. Brukte tidligere bare libero og pampers, prøvde rema sine etter å Hæ lest om dem her, og de er minst like god som de dyre merkene. Og når de er så mye billigere er valget enkelt. Har mye annet å bruke pengene mine på....
Junifrue Skrevet 30. mars 2012 #22 Skrevet 30. mars 2012 Vi bruker nesten bare coop-bleiene og er veldig fornøyde med dem. Lukter ikke, lekker ikke og sitter bra på. De har ikke det lekreste designet, det kan jeg være enig i (griser på bleia liksom?), men så er det da ingen som ser dem heller. Da minien var for liten for coop-bleiene slet vi litt med at pampers ble for tynne om natta (pluss at de lukter) og liberobleiene ikke satt så godt på den slanke jenta vår, så fikk ofte lekasje når hun hadde bæsjebleier. Har ikke hatt problemer med noe av dette med coop sine.
magpie Skrevet 30. mars 2012 #23 Skrevet 30. mars 2012 vi bruker også coop-bleiene og er fornøyde med de. Misliker selv pampers og rema1000 trusebleie pga at dem blir så tunge og begynner å henge når det bare er litt tiss i dem (i tillegg lukter pampers helt forferdeli). Ser at det er mange som sier at coop-bleiene er tykke..? Kan ikke tenke meg at ungen bryr seg om dette. Vi bruker for det meste tøybleier og dem er jo selvfølgeli mye tykkere enn papirbleier, men gutten vårres blir no ikke hemmet av den grunn! Også demper det jo så godt når han detter ned på rumpa
Musemorbr / Skrevet 30. mars 2012 #24 Skrevet 30. mars 2012 Har rema fått trusebleier? Det har jeg aldri sett.
Hannasbananas Skrevet 30. mars 2012 #25 Skrevet 30. mars 2012 Rema1000 har vel ikke trusebleier, men de selger mummi, som er trusebleier. Ganske rimelige, men ikke kjedene egne. Skyt meg hvis jeg tar helt feil. Vi bruker forresten Coop og rema litt om hverandre. Mini har fått litt utslett nå, vi har brukt Coop en stund, så nå får vi tilbake til rema for å se om det er bleiene sin skyld. Coop sine er jo ganske tykke, og holder på ALT, så mulig de er litt tette for huden til mini også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå