Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei. Jeg lurer på å ta turen til fastlegen min for å se om jeg får brystløft på "statens regning". Men usikker på om jeg er kvalifisert. Greien er at jeg har normale bryster i størrelse. Men de er ekstremt slappe og henger veldig. Så slappe at når jeg ammet barna mine måtte jeg holde opp puppen slik at ungene mine fikk puste. Jeg er ikke av typen som sier at brystene mine er slappe og henger bare for å innhente kommentarer som ; Gjør de vel ikke!! This is for real. Grunnen til at jeg vil ta dette opp med fastlegen min er at jeg får ofte sopp under brystene. Jeg tørker godt etter bading/dusj/vask. Men iløpet av dagen blir man jo svett/fuktig og da blomstrer det under brystene mine. Er dette "nok" til at fastlegen kan mene at dette kan dekkes? Jeg trenger de ikke større, bare løftet.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Har hørt at for at en skal være kvalifisert til å få dekket plastisk kirurgi så må huden på feks magen etter ks være i kontakt med huden under. Dette er jo for å forhindre sopp og sårdannelse som kan oppstå når hud ligger mot hud pga fuktigheten. Så for meg høres det ut som om du kan være kvalifisert :-) snakk med legen din du,og lykke til
NormaJean Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 De er jo ganske strenge på slike operasjoner, men må jo si at det høres ut som om det kan være verdt en tur til legen for å få en henvisning. Skader jo ikke å prøve, lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå