Gå til innhold

noen som skal gjøre noe hyggelig i påsken?


sistemann2012

Anbefalte innlegg

Vi skal til Danmark i morgen :-) Først Lalandia og leie hus sammen en annen familie noen dager og så et par netter i københavn etterpå bare vi 4. Gleder meg! I København skal jeg kjøpe første ting til knøttet, kanskje noe fint fra KatVig-liker de klærne så godt. På påskeaften har eldstemann gebursdag så da blir det fullt hus hjemme:-) Hva med dere?Noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes koselig ut sistemann2012! :)

 

Vi skal få besøk av svigers, de skal være her hele påsken. Så nå må jeg styre litt med vasking og stelling av leiligheten. Litt stress, men blir nok koselig når alle er sammlet her til påskemiddag :)

 

Ellers har vi ikke noen planer, vi tar det litt som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være med et vennepar på hytta deres i starten av påsken. De har barn på omtrent samme alder som oss. På onsdag drar vi videre til hytta vår. Håper bare det er snø igjen og at været blir fint :) Gleder meg masse til noen dager der alle har fri og vi kan kose oss sammen :)

 

ønsker alle en super påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig da. :)

 

 

Vi får besøk av oldeforeldre, så her blir det nok bare hjemmekos, kanskje en tur til dyreparken eller noe. :) Har ikke vært hjemme de siste 4årene, så skal bli deilig å slippe å reise vekk og bare nyte fridagene her hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på sørlandsferie:-):-):-) hjem t mamma:-):-) blir vel dyreparken her og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kose oss på hyttetur i Sigdal:) Sammen med svigers, søster til sambo og hennes samboer. Gleder meg veldig til å komme litt vekk fra hus og hjem og bare koble av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...