Gå til innhold

Treff for sommermager 2012


Nithuviel

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng på facebook som har foreslått torsdag 12. april. Jeg foreslår på Choco boco nordre kl 19? De hadde så sabla bra servering av brownien der :) Kom med andre forslag dersom dere er uenige i tid og sted!

Endret av Nithuviel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva heter gruppa på fb?

Gruppa heter sommerbarn 2012. Usikker på om det er mulig å finne den, eller om den er hemmelig.

Lurer forresten på om det er lurt at de som tenker å komme kan trykke på "liker"- knappen i hovedinnlegget? Da er det lett å holde tellinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg tror det går an å ha FB gruppen lukket, men ikke hemmelig?? Da kan alle finne den. Jeg finner den ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har så lyst til å være med, men mannen har selvfølgelig møte på jobb fra 19-20 så jeg får det ikke til. :-( Er det fast at dere møtes på torsdager eller er det mulig å få til en annen dag neste gang? Har så lyst til å møte andre julimammaer i byen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å lage facebookgruppa "lukket" i stedet for "hemmelig", slik at flere har mulighet til å finne den. Ses i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det blir bursdagsselskap på meg i kveld så kan ikke komme. Kos dere damer:). Ønsker gjerne å være med i facebook gruppe, og meld også fra når neste mØte blir. Håper på litt roligere tider slik at jeg får blitt med :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Kan ikke finne FB-gruppa deres, men ønsker gjerne å bli medlem.

Tips til hvordan?

Ble det planlagt noe nytt treff sist dere møttes forresten?

Jeg er ei jente på 30 år som venter første barn 11.juli (en aktiv gutt i magen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blit treff på tirsdag den 24 april. Kl slett og venue er ikke bestemt ennda men jeg skal oppdatere og de som er ikke meldlem på face book , kan delta hvis de har lyst . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer!

Kjenner ingen! Skummelt!!

 

Men regner med jeg finner dere, kan ikke være så mange gravide der, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å komme :( Ble litt kort varsel.. -Men jeg vil veldig gjerne komme neste gang!

Har dere hatt mange treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, alle :) Alltid hyggelig å snakke om svangerskap og baby-ting med noen som ikke blir lei ;)

Jeg forsøker å finne R. som kom som "nykommer" i går på facebook, men mulig at hun har innstillinger som gjør at "fremmede" (ingen felles venner), ikke kan se henne.

Send meg en personlig melding her inne så finner vi ut av det :)

 

Ha en fortsatt finfin dag, alle vakre gravide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å komme :( Ble litt kort varsel.. -Men jeg vil veldig gjerne komme neste gang!

Har dere hatt mange treff?

 

jeg kunne heller ikke! vi får alliere oss til et nytt møte :) hvor gammel er du? ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...