Gå til innhold

Barn med fregner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt dum nå, men spør likevel..

Når dukker fregnene opp? Når man begynner å være ute i sola?

Er noen født med fregner? Kan aldri si jeg har sett fregner på spedbarn før..

Takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste får noen fregner på nesa når han er i sola. Men han har ikke fregner ellers i året.

Han er blond i håret, og har ikke spesielt sensibel hud. Fregnene dukket først opp når han var noen år gammel. 4 kanskje.

Skrevet

eldste min fikk fregner når han var 3år. De er der hele tiden. Et lite dryss over nese og kinnbein. Meget sjarmerende;)

Alle får ikke fregner.

Skrevet

Jeg bekymrer meg over at min sønn skal arve min fregner i alle fall. Jeg har dem over hele ansiktet, og synes ikke det er noe sjarmerende i det hele tatt!! Det er rett og slett stygt!

Husker ikke når jeg fikk dem men...

Skrevet

jeg har lest att man ikke får fregner og føflekker ol før de er 4-5 år. men junior har fått en føflekk på ryggen. den kom vell etter 6mnd ca. han er 2nå og har ikke fått fler!

jeg håper min sønn får fregner sånn som mamman sin, jeg er gla i fregnene mine- i heeeele fjeset:) men håper han får noen på nesa hvertfall, siden han ikke fikk det røde håret mitt.

Skrevet

Du spør godt nå : )

Jeg var selv et barn fullt i fregner, og jeg hatet det.

Men idag er fregnene borte og jeg savner de. Jeg håper iallefall ett av mine barn får fregner. Det er så vakkert !

Jeg har ei som er 4 år og der er det ikke noe tegn på fregner men hun har fått en føflekk! ( Jeg har lite og ingen føflekker selv.så for meg var det meget spennende ;-)

Som sagt hun er 4 år .

Skrevet

Min datter fikk fregner da hun var ca. 4 år. Nå er hun 14. og har masse av dem. I tillegg til rødt hår og krøller og mellomrom mellom tennene.

Hun ser fantastisk vakker ut, som en fotomodell, men dessverre retter hun ut håret og smører tykke lag med brunkrem i fjeset for å skjule fregnene.

Håper hun en dag skjønner at særpreget gjør henne tusen ganger vakrere enn den hun prøver å se ut som nå. Men når man er fjortis vil man jo helst s eut som alle andre.

Skrevet

Fregner og rødt hår er det styggeste jeg ser! Fysj!

Skjønner godt at en vil dekke seg til med brunkrem og å farge håret da altså!

Skrevet (endret)

Mine har begynt å få fregner etter de er 1 år. Deretter har det dukket opp en fregne eller to i året.

Jeg syns fregner er nydelig :)

Endret av ellen-propellen
Skrevet

Mine 2 fikk når de var ca 4 år gamle.. Kun over nesen og på kinnene... Brune, klare fregner..

Eldste har brunt hår, og yngste har blondt hår (men ikke spes lys i huden)

Jeg har brunt hår og fregner også, men syns det er fint både på meg og på barna mine :)

Mannen min elsker fregnene mine :)

Skrevet

Nr 7: Hun høres helt nydelig ut :)

Nr 8: Så barnslig du er!

Jeg har masse fregner og om sommeren får jeg fregner overalt, gjør meg ingenting.

Men ingen av mine barn har fått fregner,tror ikke de får det heller.

Skrevet

Dust!!

Skrevet

Jeg elsker fregner og håper at barna mine arver dem, men det ser foreløpig ikke slik ut på gutten. Men jeg får fregnene mine når solen skikkelig titter frem.

Skrevet

Fregner er det fineste jeg vet. Håper datteren min får maaange. Jeg har kun fregner om sommeren.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

For en stygg ting å si!!!!!!!

Og nei, verken jeg eller mine har rødt hår og fregner, om du tenkte tanken..

Gjest Miryks
Skrevet

Trolololol.

Skrevet

Eldste har pittelitt fregner på nesen, kom i 6-års alderen. Kjempesøtt. 4-åringen har ikke fått fregner. Farmoren hadde mye fregner, pappaen har litt. Min familie har lite fregner, med unntak av en av mine tanter.

Skrevet

At voksne mennesker sitter å sier slikt som 11.37 her er en skam! Ikke rart barn mobber når voksne er såpass tom i toppen.

Min eldste ha fregner; husker ikke når de kom.

Han hater de å følte seg mobbet på sin forje skole pga de. Jeg synes det er fint med fregner jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...