Musemorbr / Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Det blir bare ikke riktig påskestemning uten at jeg har en krimbok å slappe av med. I år har jeg startet tidlig og er nesten ferdig med boka jeg kjøpte for formålet, så da måtte jeg en tur på biblioteket i går, for å hente to nye av samme forfatter. I år er det Jørn Lier Horst sine bøker det går i. Anbefales. Hva leser du?
eaglebeagle Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes Englemakersken av Camilla Läckberg var fin, sånn passe kosekrim. Tenkte jeg skulle begynne på Ann Rosmans siste bok, Sjelekisten, i påsken i tillegg til at jeg leser Rivertonprisvinner Damhaugs bok Idmannen (den lover godt). Ellers er ekteparet (som skriver under pseudonymet) "Kepler" sine tre bøker Hypnotisøren, Paganinikontrakten og Ildvitnet skikkelig spennende bøker.
Iselilja Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Har akkurat lest Hans Olav Lahlums Menneskefluene. God, gammeldags påskekrim Ellers liker jeg godt Liza Marklunds bøker om Annika Bengtzon. Camilla Läckberg er jeg ikke så begeistret for (men har ikke lest den siste).
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tenkte jeg skulle lese den nyeste boken til Adler-Olsen i påsken, likte de forrige kjempegodt, skikkelig spennende samtidig som han har både humor og kule personligheter i bøkene sine. Skjønner godt at han er Danmarks bestselgende krimforfatter. Ellers kan jeg anbefale Før jeg sovner og Drømmeløs. ønsker du tips som ikke er krim anbefaler jeg på det varmeste Det blå rommet, Reisen hjem og Indias datter.
Musemorbr / Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2012 Her var det flere jeg ikke har hørt om. Noterer og skal sannelig ta en titt på dem ved neste bibliotekstur.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 er akkurat ferdi med hypnotisøren av lars kepler, den kan virkelig anbefales! Skal lese resten av de bøkene også. Vil ellers anbefale Camilla Läckberg, Liza Marklund, Jo Nesbø, Anne Holt, Stieg Larsson, Harlan Coben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå