Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 sviger merra, jeg skulle gjerne satt deg på kjerra, dit vegen svinger hjem, og håpe at det er lenge til vi sees igjen. Du maser og du kjaser, og lager stress og strabaser stakkars meg tenker jeg, du sa engang: at dette blir engang deg.. jeg er ikke perfekt og kan heller ikke lese tanker sier jeg til meg selv at når JEG blir svigermor, ja da er noe annet som vanker Svigermor svarte meg, "ja det sa også engang jeg"... og med det ble hjertet varmt og jeg kunne kjenne at det enda banker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå