Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Som en belønning for godt salg i fjor, fikk hele salgsavdelingen der jeg er salgssjef en opplevelsesreise til utlandet. Jeg har grunnet at arbeidsgiver ikke vil tilrettelegge vært 100% sykemeldt de første tre månedene av graviditeten. Nå skal jeg tilbake 50% et par uker. Men oppdaget plutselig at mine billetter til denne reisen er kansellert!! Reisen er ikke før om en måned, og ingen har kommet til meg og spurt eller underrettet meg. Jeg kan jo fremdeles reise selv om jeg er gravid!!! Noen innspill på dette??? Hvordan skal jeg gripe dette an for sjefen?
Høytoppåfjellet Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Jeg hadde blitt sur og krevd å få reise!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Så urettferdig! Sist svangerskap var jeg med jobben på utenlandstur, til tross for sykemelding. Var 100 % sykmeldt da reisen ble bestilt, men var tilbake i jobb (gradert) da reisen fant sted! Fin tur :-)
førskolelæreren Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Han kan vell ikke gjøre det uten å spørre deg først?? Jeg synes du burde spørre ham..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Sendte mail der jeg spurte om dette, men fikk ikke noe svar. Regner med at jeg får en eller annen forklaring når jeg kommer på jobb mandag. Har en følelse at de har gitt turen til en vikar som har kommet inn for meg. I tilfelle blir jeg griseforbanna!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå