Gå til innhold

Trenger frisyretips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig fin, tynn nordisk hårkvalitet, og blir alltid misfornøyd når jeg har klippet meg. Håret mitt ser alltid hakkete ut etter første vask (og alle senere vasker, og det ligger ikke pent. Jeg har prøvd mange frisører, og kun en eneste gang har jeg blitt fornøyd, men denne frisøren har sluttet...

Jeg ønsker meg en bobsveis som er skrådd og lengre foran enn bak. Alltid ender jeg likevel opp med at håret er lengst bak. Når de bruker den saksen med kam på og klipper opp, ser det pent ut når det er nyvasket og så går det en time, og så ser det helt utrolig hakkete ut.

Frisørene pleier å anbefale diverse stylingprodukter som skal gi løft og hold og volum og jeg vet ikke hva og at jeg skal føne håret, men håret er da bare pent i et par timer, og så faller det sammen og blir tungt og virker fett. Jeg foretrekker derfor ikke å bruke noen produkter og la det lufttørke, fordi det da ikke virker tungt og fett i det minste. Det virker imidlertid som om ingen frisører kan klippe en pen frisyre som ikke skal styles på noe vis (eller i hvert fall ingen av de frisørene jeg har vært hos).

Hva skal jeg gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...