Gå til innhold

Hvilken hårfrisyre (på hodet) har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt mellomblondt hår, litt oppklippet med lyse striper i. Vasker det ca. annenhver dag, evt hver dag hvis det trengs, og børster det og klemmer i litt skum. Ferdig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som deg faktisk, hehe :) Har mellomblodt hår med lyse striper i. Litt langt, men oppklippet. Bruker skum når jeg føner håret, ellers bruker jeg spray.

Skrevet

Uff, det er alt for langt for tiden. Trivs egentlig best med skulderlangt hår, men sparer til jeg gifter meg i sommer så nå rekker det til midt på ryggen ca. Har det alltid i hestehale eller flette. Det er egentlig mørk blondt/kommunefarga, men pleier å farge det brunt.

Skrevet

Føler selv jeg har samme frisyre som de lykketrollene med rosa, grønt el blått hår. Bortsett fra fargen da.

Skrevet

Akkurat vært og freshet meg opp etter fødselen, håret var skulderlangt men veldig slitt. Ville gjerne beholde lengden, så fikk en tung lugg og ganske oppklippet bak mens lengden nederst ikke ble rørt. Har hår med veldig mye fall, så blir kult når jeg føner luggen glatt og får frem bevegelsen med diffuser, Har bare i litt olje (Redken all soft) til slutt. Ble kjempefornøyd, og så kan jeg fortsette å spare lengden. Tror endelig jeg har funnet en fast frisør i Oslo, Bliss, ligger på Nordstrand, anbefales :) Nå må jeg bare korrigere fargen etter et litt mislykket forsøk på å farge det rødt.

Skrevet

Jeg har krøller......har brukt mye rettetang, men etter fødselen har det blitt mindre. Nå retter jeg bare luggen og setter i noen fliseklemmer, eller så har jeg det i hestehale/knute. Har brunt hår! :)

Skrevet

Har naturlig svart og bølget hår med korketrekkere nederst. Av en eller annen grunn ser det forferdelig ut når jeg er gravid, lever helt sitt eget liv, og nekter å la seg påvirke av rettetang eller noe annet...

Men nå jar jeg tenkt å klippe hele dritten vekk.

Skrevet

Har naturlig svart og bølget hår med korketrekkere nederst. Av en eller annen grunn ser det forferdelig ut når jeg er gravid, lever helt sitt eget liv, og nekter å la seg påvirke av rettetang eller noe annet...

Men nå jar jeg tenkt å klippe hele dritten vekk.

Hørtes kjempefint ut!

Skrevet

Føler selv jeg har samme frisyre som de lykketrollene med rosa, grønt el blått hår. Bortsett fra fargen da.

Hahaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...