Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Jeg bruker støvletter og sko med hæler hver dag på jobb, men jeg bruker å bytte i bilen før jeg går inn på jobb pga jeg liker ikke kjøre med høye hæler, føler jeg ikke har så kontroll som jeg burde ha... flere om gjør som meg eller er jeg en snåling?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Følte ikke jeg hadde helt kontroll med høye hæler da jeg hadde manuelt gir. Men nå har jeg automatgir og det er ikke noe problem å kjøre med høye hæler
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Ja, men stort sett bare på korte turer. Skal jeg langt bytter jeg heller bare til sko med hæl når jeg kommer frem.
Tigerpote Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Jeg kjører bare korte turer, men hadde det vært på langtur hadde jeg aldri kjørt i heler nei.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Jeg kjører med hæler, men det er ikke like behagelig som converse nei:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Helene blir stygge. Men ja, jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Hehe, ja jeg kjører i de skoene jeg har på meg når jeg skal ut. Mulig det er en vanesak, men jeg merker ikke store forskjellen.
NormaJean Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har automatgir, så jeg kjører med skoene jeg har på meg. Men om sommeren så bruker jeg å ta av meg penskoene hvis jeg skal kjøre, så er jeg heller barbeint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå