Gjest Heartbroken Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 (endret) I disse dager er det akkurat et år siden Lille ble født for så å forlate oss så alt for tidlig. Det er en tung og vanskelig tid. Men i dag var jeg på min andre ul (er i uke 12), og der fikk jeg se et lite liv som låg og vinket til meg! Hjertet banket sterkt og tydelig. For aller, aller første gang på et år kjente jeg helt uforbeholdent lykke, et bittelite sekund. Det vokser et lite liv inni meg. Og det lever ennå. Troen på at dette skal gå bra, er ikke helt til stede ennå, og sorgen over Lille er fremdeles overveldene. Sånn at det til tider er vondt å trekke pusten. Men jeg skal ta med meg det lille glimtet videre - det gjorde ufattelig godt! Runder 2 trimester på lørdag Endret 29. mars 2012 av Heartbroken
Supermamm Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene, sender deg en god klem...
geitemarken Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Ja, det er vondt å ha opplevd en så ubeskrivelig glede som plutselig blir til noe helt ufattelig vondt. Det eneste man kan gjøre er å gjøre akkurat det du gjør nå å ta vare på og pleie de gode og lykkelige øyeblikkene. Jeg er lei meg for det du har opplevd tidligere, men gleder meg over det du opplever nå Mange gode klemmer til deg
Gjest Ninja girl Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Tårene triller her, både av sorg, og av glede. Måtte denne herlige nye spiren gi dere masse glede i mange sorgtunge dager. klem
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 ÅÅh, nÅ fikk jeg tÅrer i øynene! ønsker deg all lykke i fremtiden:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Sender varme tanker og gode ønsker! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå