Gå til innhold

Et lite glimt av lykke...


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

I disse dager er det akkurat et år siden Lille ble født for så å forlate oss så alt for tidlig. Det er en tung og vanskelig tid.

 

Men i dag var jeg på min andre ul (er i uke 12), og der fikk jeg se et lite liv som låg og vinket til meg! Hjertet banket sterkt og tydelig.

 

For aller, aller første gang på et år kjente jeg helt uforbeholdent lykke, et bittelite sekund. Det vokser et lite liv inni meg. Og det lever ennå.

 

Troen på at dette skal gå bra, er ikke helt til stede ennå, og sorgen over Lille er fremdeles overveldene. Sånn at det til tider er vondt å trekke pusten.

 

Men jeg skal ta med meg det lille glimtet videre - det gjorde ufattelig godt! Runder 2 trimester på lørdag :)

Endret av Heartbroken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange klemmer til deg.

Skrevet

Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene, sender deg en god klem...

Skrevet

Ja, det er vondt å ha opplevd en så ubeskrivelig glede som plutselig blir til noe helt ufattelig vondt. Det eneste man kan gjøre er å gjøre akkurat det du gjør nå å ta vare på og pleie de gode og lykkelige øyeblikkene. Jeg er lei meg for det du har opplevd tidligere, men gleder meg over det du opplever nå:) Mange gode klemmer til deg

Gjest Ninja girl
Skrevet

Tårene triller her, både av sorg, og av glede.

Måtte denne herlige nye spiren gi dere masse glede i mange sorgtunge dager.

 

klem

Skrevet

ÅÅh, nÅ fikk jeg tÅrer i øynene! ønsker deg all lykke i fremtiden:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sender varme tanker og gode ønsker! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...