Frk.håpefull Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Vurderer denne vogna, vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... noen som kan anbefale eller ikke anbefale denne? Er 4000 for denne inkl sportsdel mye? Har dere evt noen andre merker som ikke er sååååå sykt dyre å anbefale??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hei, kjøpte Basson vogn til nr en i 2003 og har vært kjempefornøyd med den, brukte den også til nr 2 for fire år side og planlegger å bruke den til nr 3 som kommer i september. Skal bare ha den inn på "service" for å få sjekket at alt er ok med bremser ol. Synes ikke at 4000 er mye for den.
Frk.håpefull Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar du er jo ikke så lett å finne ut av dette med vogn og diverse, og jeg er ikke den som Må ha det beste og dyreste.. Er jo en del som skal kjøpes inn til nr en, så er greit å spare litt der man kan
Blabb00 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg betalte 4000 kr for brio happy duo vogna mi.. Helt ny.. bag og sportsdel får de til ca 5000,- nå.. Gode solide vogner
Frk.håpefull Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2012 Brio happy ja, har sett litt på dn også. De selger ikke den her jeg bor, men skal til oslo om 14dager, så da skal vi ta en titt der
Bebisslykke Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Jeg hadde Basson Roma Duo til mine. KJøpte den i 2006 for 6000,- helt ny. Tror den var 1000,- i avslag på den. Har vært super fornøyd med den. Det er god plass og den er komfortabel for mr og barn. Den er veldig lik til Emmaljunga sin, men mykere. Brio, Basson, Simo og Emmaljunga er alle merker som har en type stor vogn. Super praktisk viss du får ett vinterbarn. god plass til vinterpose.
krysser-fingrene;D Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Kan det være at vi har en Basson vogn tro? Bare sportsdelen til bhg jente. Brukt den hver dag frem og tilbake til bhg i 8 mnd. Synes hjulene er litt "vinglete", men har ellers vært fornøyd med tanke på at vi kun betalte kr 1800 for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå