Gå til innhold

DONK DONK DONK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med de som har anlegget i bilen på "full måkking" når de er ute å kjører?Jeg synes det er å harry:P hehe....nå får jeg sikkert "kjeft" av noen som gjør akkurat som det her inne, men hva er greia?

Jeg er ung selv, men kunne aldri spilt musikken så høyt, jeg blir flau!:P

Er det kult eller???:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to typer som spiller høy musikk i bilen:

1) Råneren

2) Musikkelskeren som koser seg med kjøremusikk

Råneren = harry, og vil nok ha oppmerksomhet.

Musikkelskeren = ikke harry og tenker ikke over at andre hører det så godt.

:)

Skrevet

Liker svaret til nr 2 her ;) Jeg er musikkelskeren som elsker å høre på høy musikk når jeg kjører bil! :D

Skrevet

men noen synes jo det er så kuuuult, hva er KULT med det? :P

Skrevet

Jeg er en nr 2, elsker å ha høy musikk i bilen når barna ikke sitter på. Synger for full hals, må skru ned når jeg nermer meg boligstrøket jeg bor i, å ser at folk ser bort på bilen når jeg kommer "donkende"

ha ha. Btw, jeg er 39 år :P

Skrevet

Kopierer #5, bortsett fra at jeg er 41 år:))

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Signerer fem og seks ;-)

28

Skrevet

jeg er vel ikke i noen av kategoriene, men HVORFOR det er kult? tja, si det? hvorfor er det kult med senka bil, store felger og lavprofil? Det bare ER.. (i de kretser) En slags signatur kanskje.

Skrevet

Når jeg jobbet 100% og hadde barna rundt meg døgnet rundt var bilen fristedet mitt. Fra bhg til jobb og fra jobb til bhg. Det var min tid, min musikk, min bil, min avkoblingsmulighet hehe :D

Jeg elsker å spille høy musikk i bilen når jeg er alene utenom dette også altså, men bryr meg ikke om hva andre synes om det. Jeg har heller ikke subb eller noe som gjør at bassen høres i milevis omkrets. Bare vanlig høytalere som skriker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...