Studine mevik Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Nå er jeg dritt lei av det utskuddet som fyller store deler av hagen og som slår røtter overalt, selv på fjellgrunn. I år skal den Dø. Og det skal tydeligvis kroppen min også i forsøket på å ta livet av utskuddet
Rosepus™ Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Hah, har du en busk? Det er ingenting å skryte av Kom hit du, vi har kjøpt hus der forrige eier ser ut til å ha samla busker å trær fra hvert et prestegjeld i Norge...
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 HVa slags fanskap er det snakk om? Hvis du svarer "syrin" blir jeg nødt til å drepe deg og begrave deg under busken, for det er det peneste som finnes.
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 HVa slags fanskap er det snakk om? Hvis du svarer "syrin" blir jeg nødt til å drepe deg og begrave deg under busken, for det er det peneste som finnes. Da blir jeg med og klapper til jorda etter begravelsen Er det derimot brudespirea så skal jeg sende onde "dø-drittplante"-vibber i retning hagen din for å hjelpe til. Jeg har fortsatt arr i kropp og sjel etter å ha fjernet et overgrodd beist som de forrige, ikke særlig hageinteresserte, eierne hadde plantet. Den var pen når den blomstret, det skal den ha, men når den resten av året så ut som et nedtråkket strutsereir, så måtte den vike for et vakkert, vakkert bed med fjellflokk, akeleier og astilber *sukk*
Studine mevik Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2012 Det er ingen syrin, det er jeg helt sikker på. Kan ikke kalle meg selv planteekspert men noe kan jeg. Denne dritten vokser som ugress og oppfører seg som ugress bortsett fra at den får veldig tjukke greiner etterhvert og disse greinene blir mange herrens meter lange og fletter seg sammen og slår rot overalt. Den er sikkert veldig praktisk hvis man har en veldig bratt skråning i hagen som man vil dekke med noe "lettstelt" og ikke gress. Den er ikke akkurat veldig spennende å se på med sine grønne blader og null blomster. Og siden den dekker 10-20 kvadratmeter av hagen, så må den vekk. Under er det stort sett bare fjell som vi mye heller vil ha frem, og det ser ut som det er noen groper innimellom fjellet som blir ypperlige blomsterbed for noen flotte løkblomster f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå