Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hvem blir med på helgetur hit? http://www.dagbladet.no/2012/03/25/tema/reise/storbyferie/nederland/blomsterlok/20816680/ Sukk...
Rosepus™ Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Har vært der:) Med fotoapparat med flatt batteri....
Anne-B. Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Hvem blir med på helgetur hit? http://www.dagbladet.no/2012/03/25/tema/reise/storbyferie/nederland/blomsterlok/20816680/ Sukk... Jeeeeg.... Sukk.
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg vi! Foreldrene mine var der for et par år siden og kom hjem med gangsperr og fulle minnebrikker i kameraet. Jeg vil ligge på en grønn plen omgitt av tulipaner i alle verdens farger, kjenne sola varme og tenke at livet er en strålende ting.
bIomstre Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Hm, herlig! Men hva med krokusen i slottsparken? Eller blåveisen på Bygdøy? Vil tro det er litt vårblomstring i botaniske også. Trenger ikke dra så langt Lut, kom deg ut!
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Hm, herlig! Men hva med krokusen i slottsparken? Eller blåveisen på Bygdøy? Vil tro det er litt vårblomstring i botaniske også. Trenger ikke dra så langt Lut, kom deg ut! Lut kom seg til fjells, og rakk bare hestehoven før jeg dro, men nå har jeg plukka hvitveis og verden er i vater. Likevel vil jeg på løktur, faktisk...
bIomstre Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Har alltid tenkt at løktur er sånn pensjonist syssel... Men, life is a bitch! Jeg setter det på bør snart gjennomføres lista. Hvordan er sessongen? Februar?
Gjest sug lut Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Pensjonister kan ikke få ha all moroa. Dessuten er jeg bedre kledd og pynter dermed opp i all min prakt, og medbringer gjerne utsøkt piknikklunsj, rutete duk og vinglass. Du vil nok være med om du kjenner etter
bIomstre Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Pensjonister kan ikke få ha all moroa. Dessuten er jeg bedre kledd og pynter dermed opp i all min prakt, og medbringer gjerne utsøkt piknikklunsj, rutete duk og vinglass. Du vil nok være med om du kjenner etter Når drar vi? Er det over for i år? Vente heeeeelt til neste år? Februar?
Gjest sug lut Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Pensjonister kan ikke få ha all moroa. Dessuten er jeg bedre kledd og pynter dermed opp i all min prakt, og medbringer gjerne utsøkt piknikklunsj, rutete duk og vinglass. Du vil nok være med om du kjenner etter Når drar vi? Er det over for i år? Vente heeeeelt til neste år? Februar? Anytime, søta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå