Gå til innhold

Jeg hater å spise sammen med andre folk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jeg er rar, men det er nok flere raringer som meg, eller?

Hater å spise sammen med andre folk enn mannen min søster osv....

Føler jeg spiser rart, lite, smatter,tygger høyt...OMG jeg er rar:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, jeg er akkurat lik :)

Skrevet

Det er helt vanlig når man har sosial angst.

Skrevet

Det er helt vanlig når man har sosial angst.

Skrevet

jeg har ikke sosial angst, jobber med folk hele dagen, er veldig utadvent og elsker å snakke med kundene...er bare det med spisinga:P

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Vi har alle våre greier :P

Jeg er motsatt jeg da, vil helst ikke spise når jeg er aleine, syns det blir så stusselig. Mat er kos, og jeg liker å dele den kosen med andre mennesker. Derfor spiser jeg aldri fancy mat når jeg er alene, blir oftets bare brød eller kanskje en frossenpizza...har prøvd å spise mat jeg ellers syns er super digg (når jeg spiser sammen med andre) men det smaker rart eller feil når jeg spiser den aleine...

Skrevet

jeg har ikke sosial angst, jobber med folk hele dagen, er veldig utadvent og elsker å snakke med kundene...er bare det med spisinga:P

Det finnes mange grader av sosial angst da.

Skrevet

Jeg er også slik, før kunne jeg ikke spise foran andre folk i det hele tatt. Nå går det som regel greit.

Det sitter igjen etter at jeg hadde spiseforstyrrelse som ungdom. Ingen måtte se at jeg spiste eller hvordan jeg spiste. Jeg lot faktisk bare være å spise når jeg var med andre. Men da kunne jeg gå uten mat omtrent i dagevis, bare bitte bitte litt mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...