Gå til innhold

Lindingø kjøkken fra ikea...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å bestille ett kjøkken fra ikea, Lindingø heter det. Dette kjøkkenet er vist veldig populært, så det er sikkert flere her inne som har det... Hvor lang vente tid er det ca når man bestiller ett kjøkken fra ikea? Kan du fortelle meg hvor lenge dere ventet?

Hva syntes dere om et slikt kjøkken forresten?

(google lindingø kjøkken så får dere masse bilder)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi venta i 6 uker, men hadde fått det myye raskere var det ikke for at vi skulle ha spesialtilpassa benkeplater...

tror vi var heldige, for alt var med, alle mål stemte og det kom 2 dager før antatt.

Endret av Rosepus™
Skrevet

Lidingö heter det :) Vi har det og er kjempefornøyd! Får masse skryt for det.

Vi fikk hovedleveransen 10 dager etter at vi hadde bestilt det. Da manglet det et par dører som de var tomme for, de kom to uker senere.

Skrevet

Er en stund siden vi fikk det, men tror vi ventet ca. 6 uker. Vi hadde også spesialbestilt benkeplate på mål.

Den ene platen var noen cm for kort så måtte vente en del uker til på den, men vi fikk montert hele kjøkkenet og brukte den platen vi hadde frem til vi fikk byttet.

Har hatt det i ca. 5 år nå og liker det like godt nå.

Det jeg ville forandret med det er at jeg ikke ville kjøpt oppvaskkummen der om jeg kunne gjort ting om og tror jeg ville kjøpt hvite/brune varene annet sted.

Skrevet

Kan gå veldig kjapt dersom en ikke har spesialbestillinger a la benkeplate. Her kom det på noen dager, har det på hytta! Godt fornøyd! :)

Skrevet

"Det jeg ville forandret med det er at jeg ikke ville kjøpt oppvaskkummen der om jeg kunne gjort ting om og tror jeg ville kjøpt hvite/brune varene annet sted."

Vi er fornøyde med oppvaskkummen, men jeg er sjeleglad for at vi ikke kjøpte hvitevarene der. Har mange venner som ganske raskt har blitt misfornøyd med disse.

Skrevet

Vi kjøpte alle hvitevarene der også, og vi er superfornøyd med alt sammen. på et tidligere Ikea-kjøkken vi hadde var vi ikke fornøyd med oppvaskmaskinen fordi overkurven var håpløs å stable i, men de har også blitt bedre.

Har aldri hatt problemer med noe av det andre.

Mulig man kan integrere andre hvitevarer også, men det var hovedgrunnen til at vi valgte å kjøpe dem på Ikea - jeg ville ha samme fronter på hvitevarene som på resten av innredningen.

Skrevet

IKEA sine hvitevarer har blitt VELDIG mye bedre de siste årene. Vi kjøpte alt der bortsett fra selve kjøleskapet. Og vi er absolutt fornøyde. Lidingø her også - som halve Norge. Vurderte dyrere kjøkken andre steder men synes dette var det peneste så da ble det penger til oppussing av stue og gang også :)

Skrevet

Vi fikk kjøkkenet cirka 1mnd etter at vi bestilte, men så ble det litt feil. Vi fikk feil benkeplate og feil farge på noen foringer. Vi bor langt unna Ikea, så det ble litt styr pga av dette.

Skrevet

Vi fikk det på dagen. Hvitevarene tok maks en uke (som vi forøvrig var kjeempefornøyde med, da vi flyttet i hus så byttet vi ut benkeplaten med en fra ikea med en gang) Men vi bestilte ikke benkeplate på Ikea, siden den måtte skjøtes ordentlig (ville ikke ha stygg skjøt) og det ville ta lang tid så det gadd vi ikke og bestilte et annet sted hvor vi fikk den på to dager og betalte mindre (den var vi heldige med)

Skrevet

Vi kjøpte alle hvitevarene der også, og vi er superfornøyd med alt sammen. på et tidligere Ikea-kjøkken vi hadde var vi ikke fornøyd med oppvaskmaskinen fordi overkurven var håpløs å stable i, men de har også blitt bedre.

Har aldri hatt problemer med noe av det andre.

Mulig man kan integrere andre hvitevarer også, men det var hovedgrunnen til at vi valgte å kjøpe dem på Ikea - jeg ville ha samme fronter på hvitevarene som på resten av innredningen.

Du kan fint feste IKEA-fronter på andre integrerte hvitavarer også. Vi har aldri kjøpt deres hvitevarer, men fronten skrur du jo bare utenpå, så det spiller ingen rolle.

Skrevet

Oioi trodde det ville ta mye lengre tid jeg. Samtidig som jeg ikke har noen erfaring med hvor lang tid det vanligvis tar.. Kan vente opp til 6 uker altså, men jeg hadde en forestilling i hodet om at det kunne ta 3 mnd:P hehe. De hvitevarene som er på ikea, har de samme mål (lengde/høyde/bredde) som f.eks elkjøp sine varer? (vet ikea har litt spesielle mål på enkelte varer )... Noen som vet det? Jg har en bror som jobber på elkjøp, får dermed godt med avslag på hvitevarer om jeg kjøper det der... Eller må jeg "spesial bestille " kjøkkenet om jeg bestiller hvitevarer fra ett annet sted enn ikea?

dET ER ETT UTROLIG FINT KJøKKEN DA, Så SKJøNNER HVORFOR HALVE NORGE HAR DET:) hehe

HI

Skrevet

Det er sammen standard mål på ikeas hvite/brune varer som andre steder.

Skrevet

Tusen takk for svar 15:39:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...