Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 hvor man jobber/jobber med?Tror dere sjefene synes det er greit?:S Ser mange av venna mine har gjort det.... har dere det?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 hehe nei, bare jeg som tenker så er ikke vant med slike profiler så måtte bare høre om det var vanlig å gjøre:P
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Hæh? Det er da "offentlig" informasjon uansett, som enhver med tilgang til data kan finne utav. Det får da være grenser til paranoia.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Jeg ser på facebookprofilen min som min offentlige CV. Derffor ligger alt av utdanning å jobb der. Har selvfølgelig begrenset hva hvem som helst kan skje. Men tenker at det er en selvfølge at nye arbeidsgivere googler oss, så hvorfor ikke la dem finne akkurat det de trenger for å skjønne at de skal ansette meg?
Mamma´n til lillemor Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes ikke det er noe problem. Min bedrift er det mange som gjerne promoterer bedriften på egne sider i tillegg til at vi bruker bedriften sin facebook-side. Men så skriver jeg aldri upassende private ting på facebook heller. Da kan det jo hende at jeg ville ha valgt å holde jobben utenfor.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Det er da ikke farlig å si hvor man jobber. Så lenge man ikke sier noe om feks hvilke pasienter, kunder eller brukere man møter..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har fundert på det samme som HI Men det er kanskje fordi jeg har noen merkelige skruer på min facebook som overhodet ikke hjelper til med å gi noe positivt inntrykk av bedriften hvertfall.. Men så lenge man bruker Facebook fornuftig kan det sikkert være greit og i enkelte tilfeller en god ide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå