Gå til innhold

Legge ut på Facebook...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor man jobber/jobber med?Tror dere sjefene synes det er greit?:S Ser mange av venna mine har gjort det....

har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hemmlig hvor du jobber?

Skrevet

Hvorfor skal ikke det være greit?

Skrevet

hehe nei, bare jeg som tenker så :P er ikke vant med slike profiler så måtte bare høre om det var vanlig å gjøre:P

Skrevet

Hæh? Det er da "offentlig" informasjon uansett, som enhver med tilgang til data kan finne utav.

Det får da være grenser til paranoia.

Skrevet

Jeg ser på facebookprofilen min som min offentlige CV. Derffor ligger alt av utdanning å jobb der. Har selvfølgelig begrenset hva hvem som helst kan skje. Men tenker at det er en selvfølge at nye arbeidsgivere googler oss, så hvorfor ikke la dem finne akkurat det de trenger for å skjønne at de skal ansette meg?

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe problem. Min bedrift er det mange som gjerne promoterer bedriften på egne sider i tillegg til at vi bruker bedriften sin facebook-side. Men så skriver jeg aldri upassende private ting på facebook heller. Da kan det jo hende at jeg ville ha valgt å holde jobben utenfor.

Skrevet

Det er da ikke farlig å si hvor man jobber. Så lenge man ikke sier noe om feks hvilke pasienter, kunder eller brukere man møter..

Skrevet

Jeg har fundert på det samme som HI ;) Men det er kanskje fordi jeg har noen merkelige skruer på min facebook som overhodet ikke hjelper til med å gi noe positivt inntrykk av bedriften hvertfall.. Men så lenge man bruker Facebook fornuftig kan det sikkert være greit og i enkelte tilfeller en god ide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...