Gjest 123abc123 Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Herregud det jeg grein. Kommer ikke til å sove i natt. Kommer til å sitte våken å se nå baby i hele natt.. Neida, men jeg blir fryktelig nervøs av å se på sånt. Uff!
SameSara Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Så det og blei egentlig bare litt irritert av den utrolige tåpelige og kleine rekonstruksjonen
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Fikk litt tårer selv, men ble distrahert av mamma skuespilleren.
Tigerpote Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Ja, jeg hulkegrein! Og ble så glad da 2-åringen min tilfeldigvis våknet og ville ha kooooos Men litt greit å ha sett dette, da vet jeg litt om det skulle skje noen av mine (bank i bordet). Er gravid i uke 30, så er nok en del hormoner ute og går også...
Von Hertelhofen Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 det tristeste var at foreldrene ikke kunne hjerte - lunge redning...
Tigerpote Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes at rekonstruksjonen virket veldig identisk og ekte jeg. Ingen vet hvordan man vil reagere i en slik situasjon.
Gjest Miryks Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Satt med frysninger når vi fikk høre nødsamtalen. Ellers satt jeg bare og irriterte meg. Rekonstruksjoner er alltid helt idiotiske...
Gjest 123abc123 Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Men ikke den beste gravidmage putestyr skuespiller mammaen hadde hvertfall.. Må ha vært en gammel sofapute. Men enig i dårlig rekonstruksjon, men akk, grein allikevel.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Minnet for mye om norsk drama skuespill, noe som i mine øyne aldri har vært bra.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Å neeei,jeg ville jo se det! Glemte det...
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 Glemte også av det :-/ noen som vet om og når det går i reprise?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Har lest så mye negativt om det programmet, så jeg gidder ikke se det. MEN både jeg og min mann har utvidet førstehjelpskurs fra forsvaret, så jeg føler meg relativt trygg på det. Men selvfølgelig så vet man aldri hvordan man vil reagere når det virkelig gjelder, og ikke minst med sine egne barn.
Gjest Husfrua Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 Veldig glad jeg har vært på mange førstehjelpskurs for barn. Synes faktisk alle foreldre bør kunne det ettersom førstehjelp for barn er annerledes enn for voksne. Det er veldig lærerikt, og vil tro at alle foreldre vil være glade for å ha gjort det ettersom man igjennom et slikt kurs vil få en del aha opplevelser. Mange ting som hadde satt meg ut mer enn hva feberkramper ville gjort. Men har full forståelse for at det kan være skremmende for de som ikke vet hvordan det ser ut, og hvordan man behandler det.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes også at rekonstruksjonen var litt pinlig;p hehe.. Og det er mye mer skremmende enn de klarte å vise. Men det er jo vanskelig å rekonstruere et blått barn med anfall. Øyne som ruller opp og bak i hodet, krampetrekninger i hele kroppen og "fråde" rundt munnen er utrolig skremmende:/ Men vi kjente igjen litt fØlelsen fra eldste hos oss fikk feberkramber. Da ringte vi også 113.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå