sillyfilly og Olivia Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 21 år gammel og 3 barn. Og de to siste ganske tett.. Stress!! Kan ikke si jeg misunner henne enda jeg har aldri så lyst på en ny baby.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 21 år gammel og 3 barn. Og de to siste ganske tett.. Stress!! Kan ikke si jeg misunner henne enda jeg har aldri så lyst på en ny baby. kjenner to stk på 21 og 22 år som venter sine tredje nå. Ho på 22 sin eldste blir 4 i år og ho på 21 sin eldste blir 6 i år.. Ikke uvanlig med tre unger til tross for ung alder. (kanskje jeg vet om det fordi jeg er ung..)
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 men altså...hvis de først har fått det første barnet tidlig og de ønsker å ha 2 eller 3 barn så er det jo like greit å få nr 2 og evt 3 tidlig også så ikke aldersforskjellen mellom barna blir så stor. Det gjør jo ikke noe om de er unge hvis de ønsker barna og klarer å ta vare på dem.
Mamma til 3 <3 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Syns det bare er kjekt å se at det er flere unge mødre med flere barn:) Er selv 24 år med 3 barn:) Hehe.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Er det Madeleine det er snakk om? Hun virker jo kjempeflink
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2012 Hun var absolutt FLINK!! Det sier jeg ingenting på. Jeg bare kjenner at jeg er 24 år og har ikke lyst på 3 barn tett på hverandre. Jeg har en 2 åring og vurderer å kanskje få en til om et år eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå