Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hadde intense menssmerter (kramper rundt hele bekkenet og korsryggen samt "kniver" foran ved skambeinet) i hele natt. Det kom i tak som varte et par timer hver, og med ca en halvtimes mellomrom. På det verste var det så vondt at jeg ikke visste opp eller ned og bare lå sammnkrøket og prøvde å puste dypt mens jeg slet meg i håret (mentalpasient.. =P). En tøff natt med andre ord. Idag har jeg konstant moderate menssmerter, men ikke verre enn jeg kan klare. Nå i ettermiddag kom et litt kraftigere tak, som bare varte et kvarters tid. Jeg blør ikke. Noen som har opplevd dette uten at det har vært SA? Jeg har soppinfeksjon, og er litt redd for at jeg kan ha fått UVI...kanskje... Tanker? PS! Jeg er 9+4
lille-my-april Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jeg husker jeg hadde en natt der jeg hadde så vondt i magen at tårene trilla rundt samme tid som deg. Husker ikke helt noe annet enn at det var sinnsykt vondt. Hadde også menssmerter nesten hele dagene som alltid var verre om kveldene i 1.trimester. Så tror det er helt normalt.. Men jeg er ikke lege eller noe, så hva vet vel jeg.... Jeg har i alle fall "bare" 3 uker igjen nå..
Kanelbolla Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg hadde ubehag i magen på kvelden (var vondere enn voksesmertene) så jeg sa i fra til sambo. Senere den kvelden fikk jeg kraftige smerter som kjentes ut som knivstikk. De kom pulserende og var så vonde at jeg lå på stuegulvet i fosterstilling og vrei meg i smerte. Etter en liten stund ga det verste seg og gikk over i ekstreme "menssmerter". De varte natten gjennom og jeg valgte da å ringe legevakten. De sa det var helt normalt å ha smerter i magen når man var gravid. Jeg var redd og ringte da mamma som sa at det IKKE er normalt med kraftige smerter. Da det ikke ga seg utover dagen ringte jeg legevakten igjen og forlangte å komme inn. Der ble det påvist uvi med en gang. Uvi er farlig for gravide, bare søk det opp på Wikipedia. Bedre å gå en gang for mye til legen og være sikker og trygg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå