Gå til innhold

Hvordan få best mulig tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkuratt kjøpt oss vårt første hjem sammen. Vi skal nå skaffe oss innbo forsikring. I tillegg skal vi ha forsikringer på 2 biler og det "vanlige". Hvordan får vi best tilbud på forsikringer, regner med det finnes noe pakketilbud når man skal ha flere forsikringer? Ringer man rundt å snakker med alle forsikrigsselskapene/bankene, sender mail?? Min samboer er medlem i LO og jeg i NSF, vet at vi kan få litt billigere forsikring av den grunn..

Hilsen ei uten erfaring på dette området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tar dere forsikringene gjennom fagforbundet.

Husk at dere må følge med hvert år for de setter opp forsikringene ganske mye enkelte og da må man sende de mail for å si at man flytter forsikringene om man ikke får bedre pris.

Skrevet

Vi har akkuratt kjøpt oss vårt første hjem sammen. Vi skal nå skaffe oss innbo forsikring. I tillegg skal vi ha forsikringer på 2 biler og det "vanlige". Hvordan får vi best tilbud på forsikringer, regner med det finnes noe pakketilbud når man skal ha flere forsikringer? Ringer man rundt å snakker med alle forsikrigsselskapene/bankene, sender mail?? Min samboer er medlem i LO og jeg i NSF, vet at vi kan få litt billigere forsikring av den grunn..

Hilsen ei uten erfaring på dette området..

Jeg er medlem av NSF, og har DNB som bank, de har samarbeid med NSF så vi fikk billigere hus, bil og reiseforsikring gjennom dem, bare å ringe nsf så får du et tilbud. Du kan om du er kunde hos DNB gå inn i nettbanken å regne på det der. Vet DNB at du er NSF.medlem får du automatisk rabattt tror jeg. De var billigere enn de andre vi undersøkte i alle fall. Men innboforsikringen har vi gjennom forbundet til mannen, den går for å være en av de beste. Han er LO medlem. Vi kom ut over 3000 kr billigere bare på 2 bilforsikringer og husforsikringen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...