Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Fornyingsdepartementet har gjort statskupp i bananrepublikken Dib.
SameSara Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2012 «Pa-na-ma,» las den vesle bjørnen. «Kassa kjem frå Panama, og Panama luktar bananar. å, Panama er landet eg drøymer om», sa den vesle bjørnen. Han sprang heim og fortalde den vesle tigeren om Panama til langt på natt.» I see. Ser ikke så ille dumt ut da
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Man venner seg, som reven så gromt sa da han ble flådd. Du kan jo nå like i hytt og gevær, jeg ønsker meg egt en "liker ikke"-knapp, men det får jeg visst ikke. Men i nødens stund kan du til og med "like" deg selv, hvis du er ett av historiens uoppdagete genier og misforstått av din samtid, så det har sine gode sider.
SameSara Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2012 Liker, liker ikke, liker, liker ikke. Som å være på barneskolen igjen, men bra at man kan like seg selv. Det kan jeg like
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Jepp, det er amerikansk selvhjelpsbok så det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå