Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Med kyllingkjøttdeig i kjøleskapet som gikk ut på dato i går, og har stekt opp denne godt. kan den fryses og bruker på hjemmelaga pizza på lørdag da?
Blabb00 Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Njææh.. Ville ikke har gjort det selv hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Hmmm, skeptisk. Kjøtt som er utgått skal etter regelen ikke spises.
Rosepus™ Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Skeptisk...men lukt på den, eller stek en bit og smak på den, så kjenner du fort om den er dårlig eller ikke.
Frk.Karidotter Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Det tror jeg går helt greit. Da bearbeider du kjøtte ikke mindre enn tre ganger - en gang i stekepanna, en gang i frysern og en gang i ovnen. Trukke det er no stress. Mat har en rimelig god margin på printa utløpsdato og faktisk utløpsdato. Om pakka var uåpna og kjøttet så bra ut, så er det i orden.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag
Frk.Karidotter Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Hehe, man kommer lengst med sunn fornuft!
Rosepus™ Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag Det er "problemet" med kyllingkjøttdeig, luker aldri no godt av de pakkene når man åpner de uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå