Gå til innhold

Fant en pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med kyllingkjøttdeig i kjøleskapet som gikk ut på dato i går, og har stekt opp denne godt. kan den fryses og bruker på hjemmelaga pizza på lørdag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njææh.. Ville ikke har gjort det selv hvertfall!

Skrevet

Hmmm, skeptisk. Kjøtt som er utgått skal etter regelen ikke spises.

Skrevet

Skeptisk...men lukt på den, eller stek en bit og smak på den, så kjenner du fort om den er dårlig eller ikke.

Skrevet

Det tror jeg går helt greit. Da bearbeider du kjøtte ikke mindre enn tre ganger - en gang i stekepanna, en gang i frysern og en gang i ovnen.

Trukke det er no stress. Mat har en rimelig god margin på printa utløpsdato og faktisk utløpsdato. Om pakka var uåpna og kjøttet så bra ut, så er det i orden.

Skrevet

Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag :D

Skrevet

Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag :D

Skrevet

Hehe, man kommer lengst med sunn fornuft!

Skrevet

Den luktet ikke noe spesielt når jeg åpnet pakken, og har stekt den godt. Smakte på den nå og syntes den smakte som vanlig, så da blir det pizza på lørdag biggrin.png

Det er "problemet" med kyllingkjøttdeig, luker aldri no godt av de pakkene når man åpner de uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...