Gå til innhold

uke 25 <3 bare 15 igjen!!


Alvepia *happy mum*

Anbefalte innlegg

Helt rart å tenke på, syns det ikke er så veldig lenge siden jeg telte 35 uker, 30 uker, å nå er det "BAARE" 15 igjen. HERLIG!

 

Gleder meg masse til å se lille jenta mi ;-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt etter, men synes allikevel det er helt rart å tenke på hvor fort det nærmer seg.. Meg og sambo fikk en liten aha-opplevelse igår når jeg sa at til mandag er det ca 16uker igjen.. Begynte egentlig å stresse litt da for vi har en del oppussing vi helst skulle gjort før den lille kommer.. Men det ordner seg nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å male rommet til lille jenta vår for ca 14 dager siden, mangler enda 2 strøk til, men pga bekken og rygg måtte jeg bare gi opp... men skal prøve å få det ferdig nå i påsken før mannen kommer hjem for han skal ta listene, taket og døra. :)

 

Ellers er senga påplass, (faktisk oppreid også, gjorde det i går :P ) Lekegrinda står i stua da jeg ikke får den ut uten å måtte demontere den igjen :P Barnevogna henter vi i uka etter påsken :) Så mangler da en kommonde, bilstol + litt mer klær ;-)

 

Vel mangler vel sikkert MYE egentlig :P men det viktigste er på plass i hvertfall ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...