Gå til innhold

Spiss mage??


Ruga

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg har merket meg i det siste med magen min. Jeg er 28 uker på vei nå. Når jeg ligger og bruker magemusklene for å reise meg, blir magen veldig spiss fra rett under brystene og ca ned til navlen. Er det et tegn på at magemusklene har strukket seg?? Syntes det ser litt ekkelt og rart ut. Noen andre som har dette eller vet hva det kommer av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me too! Det ser helt corny og ganske creepy ut. Har vært sånn i mange uker for meg, er 29 hele uker nå. Jeg har tenkt at det er magemusklene som har delt seg og at magen blir "dyttet" opp i mellom der. Har forøvrig problemer/smerter helt øverst i magen pga. magemuskler som _ikke_ har glidd til side - vet ikke om dette gjør nevnte effekt kraftigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres litt makabert ut! Men da er det vanlig at dette skjer altså? Ikke så mye man får gjort med kanskje. Har lest litt på nett og ser flere steder at man da ikke bør bruke magemusklene i like stor grad som før. Bør heller bruke armene når man skal reise seg osv. Jaja..er mye vi skal igjennom skjønner jeg! Godt juni nærmer seg med stormskritt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...