yummi with the tummy Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hei! Tulla ligger i seteleie og jeg skal til sykehuset for å prøve å snu på babyen. Gjør dette vondt og tar det lang tid??
:) liris Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har ikke gjort det selv, men hørt at det ikke akkurat er behagelig nei.. Men som alt annet, er vel dette oxo individuelt!
På'n igjen! Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Min første lå i seteleie, og jeg var gjennom et vendingsforsøk. Det var ikke spesielt behagelig, men ikke sammenliknet med å føde! Følte meg helt trygg, var en lege som prøvde, og jordmor til stede, og alt ble overvåket med ultralyd. De fikk imidlertid ikke til å snu babyen, så det ble keisersnitt (pga baby større enn gjennomsnitt og litt smalt bekken på meg).
Camillok Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Hei igjen, ikke så mye her inne lengre, men tilbudet om en seterelatert snakk står fortsatt ved lag, bare å ringe Mitt vendingsforsøk var ikke vondt, men det gikk jo heller ikke... Når gynekologen så at han ikke lot se rikke lot han det være med et forsøk. Jeg fikk beskjed om at det bare skal gjøres om barnet snus relativt lett.
babylykke2 Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Baby'n min ligger også i seteleie, men blir ikke aktuelt å prøve å snu før i uke 36(er i uke 34 nå). Hvilken uke er du i? Frister ikke så veldig med et vendings forsøk, men tørsten er jo at det er bedre hvis man kan føde vaginalt . For min del iallefall. Blir jo ofte keisersnitt om de ligger i seteleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå