Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Nettopp flyttet inn i nytt hus og naboen har gården sin full av søppel, planker og skrot. Synes det er så stygt å se rett ned på det fra vinduet. Noen andre som har samme problemet? Kan jo ikke si ifra heller, det er jo deres gård og vil uansett ikke gjøre meg upopulær så fort vi har flyttet inn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Skjønner følelsen, vi har hatt en slik nabo vi også. I den hagen lå dte en haug av planker, 3 gamle biler som det til og med vokste gress på (tyder på at de sto slik en stund) 2 biler de brukte.. Lekser over alt, gamle trær som hadde veltet, søplesekker i lange baner.. uff. Når sommeren kom å hekken ble fylt med grønne blader la vi huset ut for salg:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Vi har det sånn også. men har samlet det på et sted. skal kaste det til helgen. Men det er pga oppussing så jeg håper det er godkjent i nabolaget. Har ligget nånn noen mnd og jeg syns det er fælt. Har mast på mannen om å fjerne det, og nå får han ingen sjanser til. enten går søpla eller han på søppelfyllingen :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes folk bør få oppbevare det de vil på sin egen tomt så lenge det ikke er farlig for andre. Kjøper man en tomt med "dårlig" utsikt kan man ikke komme i ettertid å forvente at noen andre endrer den. Er det for ille kan dere eventuelt fortelle naboen at dette plager dere. Derfor tilbyr dere å betale for opprydding hvis naboen er interessert. Det ville sikkert koste noen tusen men om du legger det frem på en hyggelig måte kunne det muligens løse problemet i hvertfall for en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå