Gå til innhold

Hvor mye sover deres små på 11 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er pappaen gått over i permisjon. HUn sov til 0745 idag, han hadde lagt henne klokken 09. HUn sov da til 1220. Og han hadde lagt henne igjen etter 2 timer og hun sover enda. Kjenner jeg ble irritert over at han hadde latt henne sove så mye. Han hadde lagt henne med en gang hun sutret litt, tolket det som trøtt.

Siden igår kveld hr hun nå sovet 16 timer.

Hvor mye sover deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er pappaen gått over i permisjon. HUn sov til 0745 idag, han hadde lagt henne klokken 09. HUn sov da til 1220. Og han hadde lagt henne igjen etter 2 timer og hun sover enda. Kjenner jeg ble irritert over at han hadde latt henne sove så mye. Han hadde lagt henne med en gang hun sutret litt, tolket det som trøtt.

Siden igår kveld hr hun nå sovet 16 timer.

Hvor mye sover deres små?

Gud for en luksus han ordner for seg selv! Her er jeg enda hjemme med lille og hun sover fra 21.00 - 07.00, og to timer på dagen, rundt kl 12-14.

Skrevet

Ja, da har hun et godt sovehjerte ;-) Jenta mi som også er 11 mnd sover fra 1900/1930-07-08. Så sover hun fra ca. 1030. Da sover hun som regel en time, kanskje 1 1/2. Så er planen at hun skal sove en gang til fra 1430/1500. Da er hun ofte vanskelig å få til å sove, og sover ofte max en halvtime. Kanskje litt lenger om hun ikke sov så lenge første gangen.

Vurderer å prøve en dupp snart fra ca. kl. 12, ettersom hun ikke er så interessert i å sove andre gangen. Men, tror det kan bli litt lenge fra hun står opp og til kl. 12.

Skrevet

Fører det til problemer for leggingen på kvelden? I så fall burde han vekke henne litt tidligere etter siste luren. Men hvis ikke ser jeg ikke helt problemet..? Gutten vår sov like mye på den alderen, og han trengte det. Folk er så forskjellige på søvnbehov...

Jeg tenker at dersom hun sovner når han legger henne så har han vel tolket henne riktig og at hun er trøtt... Og jeg synes barn skal sove når de trenger det, så lenge det ikke ødelegger for nattesøvnen...

Skrevet

Jeg var nok mest bare irritert :) Nå er det han som er hjemme i permisjon og da får han styre så lenge det ikke gårutover nattesøvnen hennes. HUn sto opp fra andre dupp klokken 16 og sovna for kvelden nå klokken 20 og da var hun trøtt. Får bare se hvordan natta blir.

Skrevet

Her sover hun fra 1900 til en gang mellom 0530-07.00 (som regel litt over 06.00).

Sover ca 1 1/2 t fra rundt 9.30 og igjen 30-60 min rundt 14.30.

Så her er vel døgntotalen på rundt 13-14 timer tenker jeg.

Håper dere får en grei natt!

Skrevet

Her er hun omsider begynt å sove hele natta, den er da på 11-12 timer. På dagtid er hun litt uforutsigbar og sover alt fra 1 1/2-3 timer.

Våkner for dagen sånn rundt kl 7, hadde en periode for noen uker siden at hun våknet kl 6. Da forskjøv vi leggetiden på kvelden med ca 1/2 time, og hun begynte å sove til 7 igjen :) (før sov hun til 7.30)

Sover første dupp sånn ca fra 9.30, sovner i bilen når vi har levert storebror i barnehagen, jeg flytter henne over i vogna og hun sover da 1-1/2 time.

Dupp nr 2 har hun fra ca kl 14, alt etter hvor lang første dupp var. Sover da 30-60 min. Kan ikke sove lenger enn til kl 15, da blir det trøbbel med legging om kvelden.

Legges for natta ca kl 19.30, kl 19 om dårlig soving på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...