moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes ikke det. Vi har en kompis som kjører godstog og han tjener bedre enn både samboeren min og meg.
Rosepus™ Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Nei, men så synes jeg ikke at noen yrker skal kalles lavstatus heller. Sålenge man arbeider og bidrar til felleskassa så er det supert! Uansett hva man jobber som:)
Gjest sandyBay1 Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Mann min er " bare" konduktør, men tjener nesten 1 mill i året!!! Finnes vel ikke noe som heter lavstatus i mine øyne, så lenge det gir lønn og mat på bordet
Lady lovely locks Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Lavstatus...? Hvem bryr seg? Trives du med jobben din er vel det eneste spørsmålet som betyr noe.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 satt ved siden av feks flykaptein så er det nok litt stusselig, i manges øyne..Selv om de har samme funksjon.. He he.. sikker forskjell i lønn også. kjenner en som er lokfører, og jeg får ikke akkurat stjerner i øynene når jeg ser på han. En f16pilot i stram uniform, derimot.. Hø hø hø!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå