Gå til innhold

Hva skal jeg legge i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen snakket med ei venninne på facebook, og jeg så hva han skrev (vi har tilgang til hverandres kontoer, og han vet jeg logger på der av og til og ber meg også av og til logge på for å sjekke noe/se på noe e.l.). Selve samtalen skjønte jeg egentlig ikke så mye av (de snakket på fransk som er hans morsmål og jeg kan ikke så mye fransk. I tillegg snakker de mye dialekt slik at google translate ikke funker). Men utifra det jeg skjønte spurte hun om hvorfor han ikke sa hei når han så hun var online. Så spurte hun hva han syntes om et bilde hun hadde lagt ut. Han svarte på det også sa han at han skulle lage middag nå eller noe slik. Han skrev så at de skulle snakkes senere og "kiss kiss". Og så svarte hun på engelsk "ok, bye baby. I LOVE YOU".

På norsk kan vi jo skille mellom jeg elsker deg og jeg er glad i deg, men på engelsk kan man jo bruke i love you for begge deler... Jeg vet ikke så mye om henne, kun at hun bodde i samme område som henne i hjemlandet. Virker dette som noe som jeg ikke burde bry meg noe om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ikke bekymret meg noe for.

Mulig hun var flørtete, og hva hun føler for han er ikke greit å vite, men han var totalt avvisende. Kiss kiss er nok like vanlig som Klem i Norge, og I love you sitter mye løsere sørover og er ikke alltid like dyptliggende som når det uttales her i landet.

Skrevet

Ja, du har vel sikkert rett... Jeg stoler egentlig på han. Han har jo tross alt giftet seg med meg og flyttet hit pga meg...

Det har vel kanskje med at jeg har gått opp 10 kg siste året og har selvtillitten på bunn.. Så når da pene jenter skriver slik til han... I tillegg har jeg vel ikke helt glemt at han var en "player" før. Men han har gjort alt "riktig" helt siden jeg traff han og gitt meg de bekreftelser jeg har trengt. Så jeg får bare prøve å ikke tenke dumme ting........

HI

Skrevet

Eh, hvorfor går dere inn på hverandres facebook for å "sjekke" ting? Høres rart ut :/

Skrevet

Eh, hvorfor går dere inn på hverandres facebook for å "sjekke" ting? Høres rart ut :/

F.eks. sist jeg gjorde det var når jeg satt på dataen og han med mobilen sin. Så fikk han opp en pop-up melding om at noen skrev mld til han på fb, så da lurte han på om han var pålogget chatten på dataen (han pleier ofte å koble fra) så da bare logget jeg på for å se om han stod som tilkoblet på dataen siden jeg allerede satt med dataen i fanget....

HI

Skrevet

En annen ting er at jeg er flinkere med data enn han, så av og til hjelper jeg han med å finne ting/endre innstillinger e.l...

En annen ting jeg sjekket her om dagen var når han hadde fått en sms som var uten navn, så siden jeg satt med dataen, gikk jeg inn på facebooken hans for han og sjekket om det var nr til den ene kameraten hans i england.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...