Gå til innhold

Hæææ, hva betyr denne mailen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte inn en webmail ( Jobbsøknad kan man si) om å bli støttekontakt, til avd.ledern som hadde ansvar for det. Idag fikk jeg til svar:

Støttekontaktsøker. Ber om at du Stig (?) tar kontakt.

HÆÆÆ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Hvis ikke du heter Stig, så er det antakelig en som har noe med ansettelsene å gjøre som heter det. Og vedkommende skulle videresende mailen din til Stig, men bommet og sendte den til deg i stedet. Slik tolker jeg det.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Når ble det vanskelig å sende en e-post tilbake og si at det som står er utydelig?

Ingen her som vet hvem Stig er. Kanskje den som sendte faktisk vet.

Skrevet

Sendte inn en webmail ( Jobbsøknad kan man si) om å bli støttekontakt, til avd.ledern som hadde ansvar for det. Idag fikk jeg til svar:

Støttekontaktsøker. Ber om at du Stig (?) tar kontakt.

HÆÆÆ?

De skulle sannsynligvis sende det videre til en annen og så sendte de feil og til deg også.. Stig er sikkert den som skal ta kontakt med deg.. Ville sendt en mail tilbake og påpeke at du har motatt en mail som ikke skulle vÆrt sendt til deg...

Skrevet

hehehe åjaaa, dere har vel helt rett! Sendte den til avdelingsledern, men kanskje han Stig ikke har mottat den mailen da? :P Huff, får vel bare sende svar på den og si at jeg mottok den istedet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...