Kari K. med to søte små Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Jeg er moden og har ca 1-2 cm åpning. Var hos legen i går og hun tøyde litt på livmorhalsen. Håper hun kommer snart. Jeg er i uke 38,så vet det kan gå noen uker til. Jeg er 2.gangs. Kom ut lille prinsesse, kom ut!
najaden Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Etter slimproppen går kan det gå minutter eller det kan gå uker - helt umulig å forutsi... Hos meg har fødsel startet hhv to dager etter slimpropp gikk, samme dagen og tre uker etter.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Her har jeg gått14 dager, uten slimpropp,avflatet livmorhals og 3cm åpning... 1.gangs i uke 39. -ingenting mer hendt enda...bare masse "maserier"..
Soveposen Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Slimproppen gikk på kvelden 24. Januar, jenta mi var ute to døgn etter
mrsrogaland. Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Jeg fødte for 2.5 mnd siden. og mitt tips er: NYT spenningen og dagene. Gullet deres kommer tidsnok! Uansett, det er ALDRI noe fasit på det. Så enkelt er det. Min slimpropp gikk 7 uker før termin. Hadde 1 cm åpning og nesten moden 1 mnd før termin.. Jeg fødte 6 dager før termin. Jeg tror du kommer til å føde litt før termin, men smør deg med tolmodighet så slipper skuffelsen å bli stor om du går lenge over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå