Cimorene Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.8054324 Lurer på hva jeg ville kommet hjem med etter en fyllrunde på hagesenteret. o.O
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Interessant problemstilling - og også om de har tenkt å leie ut sjåfører til alle de som ellers ikke får med seg åtte meter thuja hjem. Det er jo sjelden veldig rusle-hjem-vennlige ting man kjøper med seg, og mange hagesentre ligger jo drøyt langt unna til at man kan satse på drosje. Men salget av planter vil definitivt øke, med mine foreldre som eksempel: fattern vil ha massse og bugnende planter, mens muttern i edru tilstand teller antall nødvendige tagetes og tenker lommebok. Gi henne et par glass vin og vips bugner det over enhver forstand i hagen deres, det er garantert.
Studine mevik Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Poenget er vel mer at Sannidal er en liten plass så da slår man enkelte ting sammen for å skape møteplasser for flere og for å tjene mer penger. Jeg synes det hadde vært hyggelig med en pils før jeg skal handle påskeliljer og andre potteblomster
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Det hadde vært helt perfekt - terrassevin ved balkongkasser og hagegynger, portvin ved pelargoniene.
ellen-propellen Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Om alle kommuner og hagesentre innførte dette, gjerne med sportbar, da ville det bli mye enklere å kjøpe det jeg vil ha på hagesenteret
bIomstre Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Åh, dette hadde jo vært drømmen! Hagesenteret mitt ligger halveis på trimrunden min. Så kunne jeg heller trimme dobbelt så ofte og ringe gubbeb og be han hente meg når jeg var utørst og ferdig handla - Juhu!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Tror hagesentrene kunne blitt de nye hippe hengstedene om alle var slik. Koselig atmosfære, et lite glass vin i hånden, mulighet for å se seg ut noe man liker, for så å ta med hjem på slutten av besøket mot en hyggelig pris. Alt lovlig og familievennlig. Våkne dagen etterpå med en hangover i form av velduftende og frisk luft, fine farger og mange smilende blomsteransikter. What's not to like? Mangler bare en kaktusavdeling hvor man kan sette fra seg sjåfører og grinete mannfolk og unger som ikke vil være med på shopping
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Nå skjønner jeg iallefal hvorfor pappa plutselig vil lage den ene plattingen på hytta om til en frodig oase, hyppige turer på hagesenteret høres tross alt bedre ut enn tollboden kl 10 mandagsmorgen...
bIomstre Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Åh, dette hadde jo vært drømmen! Hagesenteret mitt ligger halveis på trimrunden min. Så kunne jeg heller trimme dobbelt så ofte og ringe gubben og be han hente meg når jeg var utørst og ferdig handla - Juhu! Oh lykke! Gubben har gått med på å hente en gang i uka, dog bare plantene, jeg må gå hjem igjen også for helsas skyld... Da må jeg bare overtale hagesenteret om at de må søke sjenkebevilgning... Og med tanke på at hagesentereiers bror driver besøkshage med restaurant, så har jeg trua!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå