Gå til innhold

Blomster og pils?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Interessant problemstilling - og også om de har tenkt å leie ut sjåfører til alle de som ellers ikke får med seg åtte meter thuja hjem. Det er jo sjelden veldig rusle-hjem-vennlige ting man kjøper med seg, og mange hagesentre ligger jo drøyt langt unna til at man kan satse på drosje.

Men salget av planter vil definitivt øke, med mine foreldre som eksempel: fattern vil ha massse og bugnende planter, mens muttern i edru tilstand teller antall nødvendige tagetes og tenker lommebok. Gi henne et par glass vin og vips bugner det over enhver forstand i hagen deres, det er garantert.

Skrevet

Poenget er vel mer at Sannidal er en liten plass så da slår man enkelte ting sammen for å skape møteplasser for flere og for å tjene mer penger. Jeg synes det hadde vært hyggelig med en pils før jeg skal handle påskeliljer og andre potteblomster

Gjest sug lut
Skrevet

Det hadde vært helt perfekt - terrassevin ved balkongkasser og hagegynger, portvin ved pelargoniene.

Skrevet

Om alle kommuner og hagesentre innførte dette, gjerne med sportbar, da ville det bli mye enklere å kjøpe det jeg vil ha på hagesenteret ;)

Skrevet

Åh, dette hadde jo vært drømmen! Hagesenteret mitt ligger halveis på trimrunden min. Så kunne jeg heller trimme dobbelt så ofte og ringe gubbeb og be han hente meg når jeg var utørst og ferdig handla - Juhu!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Tror hagesentrene kunne blitt de nye hippe hengstedene om alle var slik. Koselig atmosfære, et lite glass vin i hånden, mulighet for å se seg ut noe man liker, for så å ta med hjem på slutten av besøket mot en hyggelig pris. Alt lovlig og familievennlig. Våkne dagen etterpå med en hangover i form av velduftende og frisk luft, fine farger og mange smilende blomsteransikter. What's not to like?

Mangler bare en kaktusavdeling hvor man kan sette fra seg sjåfører og grinete mannfolk og unger som ikke vil være med på shopping ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Nå skjønner jeg iallefal hvorfor pappa plutselig vil lage den ene plattingen på hytta om til en frodig oase, hyppige turer på hagesenteret høres tross alt bedre ut enn tollboden kl 10 mandagsmorgen...

Skrevet

Åh, dette hadde jo vært drømmen! Hagesenteret mitt ligger halveis på trimrunden min. Så kunne jeg heller trimme dobbelt så ofte og ringe gubben og be han hente meg når jeg var utørst og ferdig handla - Juhu!

Oh lykke! Gubben har gått med på å hente en gang i uka, dog bare plantene, jeg må gå hjem igjen også for helsas skyld...

:)

Da må jeg bare overtale hagesenteret om at de må søke sjenkebevilgning... Og med tanke på at hagesentereiers bror driver besøkshage med restaurant, så har jeg trua!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...